Sinds een paar dagen ziet mijn Humax IRHD 5100 C decoder geen TV signaal meer. Ik heb de kabel gechecked en krijg een prima analoog signaal naar de TV (wel door de splitter van de modem te by passen). Heb ook de decoder meerdere malen aan / uit geschakeld, fabrieks instellingen opnieuw geinstalleerd, maar decoder blijft geen signaal zien.
Een week van te voren begon het TV beeld blokkerig te worden voor een paar zenders. Internet werkte overigens prima (ook via de kabel), ook de Ziggo TV App werkt prima, maar het TV signaal na de splitter geeft dus problemen. Tegelijk met het blokerige beeld van de decoder werd ook het analoge signaal na de splitter een stuk zwakker, heel erg sneeuwerig beeld op de analoge TV. Het lijkt wel of Ziggo de signaal sterkte heeft verzwakt ??
Heeft iemand suggesties, behalve dan de Ziggo te bellen ?
Een week van te voren begon het TV beeld blokkerig te worden voor een paar zenders. Internet werkte overigens prima (ook via de kabel), ook de Ziggo TV App werkt prima, maar het TV signaal na de splitter geeft dus problemen. Tegelijk met het blokerige beeld van de decoder werd ook het analoge signaal na de splitter een stuk zwakker, heel erg sneeuwerig beeld op de analoge TV. Het lijkt wel of Ziggo de signaal sterkte heeft verzwakt ??
Heeft iemand suggesties, behalve dan de Ziggo te bellen ?