P
papparoxanne
halloo,
we hebben sinds paar maanden digi tv van Ziggo. maar nu doet dat kastje niks meer. standby gaat het rode lampje aan, maar zodra ik het aan wil zetten dan brand er helemaal geen lampje. geen groen(tv) of geel (radio)
weet iemand hier een oplossing. bvd. heb al gereset
we hebben sinds paar maanden digi tv van Ziggo. maar nu doet dat kastje niks meer. standby gaat het rode lampje aan, maar zodra ik het aan wil zetten dan brand er helemaal geen lampje. geen groen(tv) of geel (radio)
weet iemand hier een oplossing. bvd. heb al gereset