• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

humax ir c fox

  • Onderwerp starter Onderwerp starter mlsn
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mlsn

Ik heb een humax ir c fox die niet meer uit wil, stroom is er al afgeweest, maar daarna springt het knopje weer op tv. Wie heeft er een tip om dit op te lossen?
 
Ik heb een humax ir c fox die niet meer uit wil, stroom is er al afgeweest, maar daarna springt het knopje weer op tv. Wie heeft er een tip om dit op te lossen?

Reset hem eens naar de fabrieksinstellingen :)
 
nog beter is eerst de coax kabel eraf te halen en dan de stroom eraf te halen. vervolgens plaats je de spanning er weer op en kijk je (zonder) coax of je het menu kan benaderen. reset dan de fabrieksinstellingen, coax erop en zenders zoeken en daarna als eerste de software update binnenhalen.

krijg je na de reset geen beeld kijk dan of je scart goed is aangesloten (even andere proberen) en of je tv op het juiste externe kanaal staat.
 
Ik heb het zelfde probleem. Heb al van alles geprobeerd. Heb al contact gehad met Ziggo. Die zeggen dat je alle zenders opnieuw programmeren. Maar daar kom ik zelfs niet in/bij.
Ik heb het vermoed dat het komt door Eredivisielive die ik sinds woensdag heb en het probleem met de decoder heb ik sinds donderdag.

Wie kan mij helpen.
 
Een pakket kan dit niet veroorzaken....

Mogelijk is de decoder gewoon defect. Daar kan ik je niet mee helpen. Mocht je hem bij Ziggo gekocht hebben zal je de helpdesk moeten bellen voor een reparatie brief.

Je krijgt dan binnen twee werkdagen een brief met daarop een reparatienummer, een adressticker en instructies om het apparaat terug te sturen. :)
 
Ik heb het zelfde probleem. Heb al van alles geprobeerd. Heb al contact gehad met Ziggo. Die zeggen dat je alle zenders opnieuw programmeren. Maar daar kom ik zelfs niet in/bij.

Dit ook al geprobeerd?
Van de Humax Service site:

Vastlopen HUMAX IR FOX C op voormalig Casema of Multikabel netwerk
U kunt dit probleem zelf verhelpen. Wij adviseren u om de volgende stappen precies op te volgen!

1 Trek stekker uit stopcontact
2 Ontkoppel de antenne-ingang
3 Steek de stekker weer terug in stopcontact (de antenne nog niet!)
4 Druk op Menu
5 Ga naar “Installatie” en druk op OK
6 Voer wachtwoord in (Standaard 0000)
7 Bij “Zenders zoeken” weer op OK drukken
8 Antennekabel weer aansluiten
9 Ga naar de knop “Zoeken” op het scherm en druk op OK
10 Wachten tot de knop “Opslaan” verschijnt en dan op OK drukken
11 Met de Menu toets kan het menu weer worden verlaten


Om deze fout definitief op te lossen kunt u na deze stappen de laatste softwareversie installeren. Dit doet u in het Menu “Installatie”. Het updaten duurt ongeveer 5 minuten. De ontvanger start na de update automatisch opnieuw op met de nieuwste softwareverse 1.01.14.
 
@ The Doman,

Bedankt:applause::thankyou:. Mijn decoder werkt weer. Alleen kan ik geen update draaien, maar dat maakt niet uit. Ik kan weer fatsoenlijk tv kijken.



Groeten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan