Humax iHDR-5200c ziggo on demand werkt niet meer?

Cetas

Forum Gebruiker
Berichten
16
Ik heb de Humax iHDR-5200c en normaliter drukte ik op de rode knop vd AB en kreeg Ziggo on demand maar de laatste maanden werkt het soms wel maar meer niet? Ik heb echt alles geprobeerd, fabrieksinstellingen herstellen, internetverbinding dmv WiFi opnieuw ingesteld ( er is verbinding ) maar helaas het werkt voor korte duur.
Dus het werkt voor enkele dagen/weken en dan plots kan ik drukken op de rode knop wat ik wil maar geen Ziggo video on demand.

Foto toegevoegd vd rode knop op de AB.
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2021-12-10 om 09.30.15.png
    Schermafbeelding 2021-12-10 om 09.30.15.png
    611,1 KB · Weergaven: 120
Laatst bewerkt:
licht het pvr lampje wel op als je op die rode knop drukt? zoniet, dan is die rode knop brak. je kunt ook de knop "tv portal" proberen, die zou je ook naar on-demand moeten brengen.
 
De oplossing staat in dit forum!

Ik heb dit zojuist getest op een Humax waar ik even een alternatief Netwerk ID 43xxx had ingesteld.
Wat bij een Humax trouwens niet nodig is.
Dan: ITV-002 interactieve TV tijdelijk niet beschikbaar.
Met Netwerk ID 05555 werkt het wel.

 
Laatst bewerkt:
dus 05555 ?

Afijn ik heb alles maar weer opnieuw gedaan. Geheel opnieuw geïnstalleerd. Ik heb die 0 ervoor gezet maar volgens mij werkt dat niet echt omdat het niet zichtbaar wordt in het menu NA de installatie. Je ziet enkel 5555.
Zoals altijd heb ik hierna weer verbinding met Ziggo video on demand maar ik heb dan het volgende probleem dat het na enkele weken/maanden niet meer werkt?

Kan het komen door een nieuw modem?
 
Laatst bewerkt:
Menu > Instellingen > Installatie >
> pincode 0000, mits niet gewijzigd.
> Zenderzoeken
> Frequentie (MHz): 474.00
> Zoeken netwerk-id: 05555
> Zoeken

Bij Netwerk ID 05555 (gecodeerd) moet de smartcard geplaatst zijn.

Met Netwerk ID 04444 (ongecodeerd) werkt Interactieve TV niet.

En ook niet met een Alternatief Netwerk ID.

Een Alternatief Netwerk ID 43xxx is alleen nodig als de HD zenders
niet vanaf kanaal 1 staan, maar vanaf kanaal 925.
Dit komt soms voor bij oudere toestellen.
 
Laatst bewerkt:
Hoi, ik zie dit probleem nu pas, maar ik had het ook regelmatig.
De oplossing kreeg ik van de Ziggo helpdesk:
- Haal de Humax stekker uit het stopcontact, haal de coaxkabel er uit en haal de smartcard er uit.
- Zet de Humax aan en laat hem opstarten.
- Hij klaagt over ontbrekend signaal, doe de coax er in
- Hij klaagt over ontbrekende smartcard, doe de smartcard er in
Nu moet On Demand weer werken, maar na verloop van een paar weken/maanden stopte het bij mij weer. Overigens gebruik ik het niet meer.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan