• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Humax hergebruiken

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jaap schouten
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

jaap schouten

Ik heb een Horizon-box geïnstalleerd en heb nu Humax over. Kan ik die nu voor een andere tv in huis gebruiken?
 
Uiteraard.
Maar ben je bang dat er iets stuk gaat als je het probeert.
 
Nee, bang dat ik meer moet betalen.
 
Ik heb een Horizon-box geïnstalleerd en heb nu Humax over. Kan ik die nu voor een andere tv in huis gebruiken?

Ja Jaap, ik heb ook een Horizonbox . De Humax die ik over heb staat nu in de slaapkamer . Het kost je niets extra's want je kan drie smartcard gratis gebruiken .
Er moet wel in de Humax een smartcard geplaatst worden maar die heb je over want in de Horizon box hoef je geen smartcard te stoppen . Horizonbox wordt geactiveerd door Ziggo: :pompom::pompom:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je moet in je 'mijn ziggo' account een optie hebben staan om een smartcard te activeren. In dat geval kun je zelf een nieuwe toevoegen. Dit kun je nu al controleren. Je moet echter wel zeker weten dat de kaart die je koopt 'vrij' staat. De oude eigenaar moet hem dus afgemeld hebben bij Ziggo, anders kun jij hem niet toevoegen.
 
Als de andere tv een digitale tuner heeft, dan is voor die situatie (geen smartcard, dus alleen de kabeltv zenders) niet eens de humax nodig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan