Humax Groen Scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

Toertje

Beste Ziggo-gebruikers,

Ik heb sinds gisteren de humax 5050C van mijn ouders gekregen voor op mijn kamer in utrecht. Ik kreeg een melding dat er een update voor de humax software was en heb deze uitgevoerd, na deze update krijg ik op mijn philips led tv telkens een groen scherm na 10sec beeld.

Wanneer ik de humax opnieuw opstart, heb ik ongeveer 12 sec beeld en dan wordt het beeld strak groen. Erg vervelend dus....

Is hier inmiddels een oplossing voor gevonden of zijn er tips voor mij?
De oudere berichten op internet hebben mij niet kunnen helpen.

Alvast bedankt!

mvg
Toer
 
Dit heb ik ook wel eens, met 1 verschil...Ik heb dan helemaal geen beeld. Als ik eenmaal beeld heb dan blijft het goed.

Ik heb ontdekt dat het beter gaat met de volgende opstartprocedure:
- Zet de homecinemaset aan op het juiste kanaal
- Zet de TV aan en wacht op de melding geen signaal
- Zet de humax aan.

pvd

p.s. Je zou ook kunnen kijken of er een software-update voor jouw TV is (op de philips site)
 
beste pvd,

bedankt voor uw snelle reactie, dit helpt helaas niet.
Ik heb inmiddels contact gehad met humax en hij valt nog binnen de garantie,
dus hij wordt gerepareerd.


mvg Toer
 
@Toertje

Ik heb dit probleem ook bij mijn humax,ik trek de stekker van mijn tv en de humax eruit en dan weer erin en dan is bij mij het beeld weer goed,als je alleen de stekker van je humax decoder eruit haalt werkt het niet.

Grt Locoboy
 
beste pvd,

bedankt voor uw snelle reactie, dit helpt helaas niet.
Ik heb inmiddels contact gehad met humax en hij valt nog binnen de garantie,
dus hij wordt gerepareerd.


mvg Toer


Wat was er dan?Hand shake probleem met HDMI? Ben benieuwd hoe ze het gaan oplossen..
 
Het ligt waarschijnlijk aan de stroomvoorziening, jullie hebben zeker groene stroom?:schater:
 
Ook groene schermen gehad, weet niet meer precies welke situaties. Na andere hdmi kabel geen groen scherm meer gehad.
 
al bovenstaande oplossingen hebben mij niet mogen helpen.
De vrouw van de klantenservice van Humax gaf aan dat het vaker voor komt na de laatste software update.

Zij kunnen een harde reset uitvoeren om de firmware te downgraden, dat zou het probleem moeten verhelpen.

In ieder geval bedankt voor de reacties!
 
al bovenstaande oplossingen hebben mij niet mogen helpen.
De vrouw van de klantenservice van Humax gaf aan dat het vaker voor komt na de laatste software update.

Zij kunnen een harde reset uitvoeren om de firmware te downgraden, dat zou het probleem moeten verhelpen.

In ieder geval bedankt voor de reacties!

Om het probleem te verhelpen moet de ontvanger naar Quantis. Dit probleem kan niet op afstand opgelost worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan