D
diabeet
Ik heb op dit moment de Humax Duovison aangesloten. Binnenkort wil ik een HD-televisie en HD-abbo aanschaffen. Als HD-decoder wil ik de Humax HD-decoder.
Is het mogelijk om beide samen te gebruiken. de Duovison om op te nemen en de HD-decoder om HD te kijken. En hoe zou dit dan aangesloten moeten worden?
Wat ik bedoel is het volgende:
Is het mogelijk de Duovison via de scartkabel aan de tv aan te sluiten en de HD-decoder via HDMI en dan via de tv te schakelen tussen beide tuners.
Verder nog een algemene vraag m.b.t. de HD-decoder, kan ik hier de zenders instellen volgens mijn eigen voorkeur dus op volgorde die ik wil en niet volgens alfabet of kanaalnummer?
Is het mogelijk om beide samen te gebruiken. de Duovison om op te nemen en de HD-decoder om HD te kijken. En hoe zou dit dan aangesloten moeten worden?
Wat ik bedoel is het volgende:
Is het mogelijk de Duovison via de scartkabel aan de tv aan te sluiten en de HD-decoder via HDMI en dan via de tv te schakelen tussen beide tuners.
Verder nog een algemene vraag m.b.t. de HD-decoder, kan ik hier de zenders instellen volgens mijn eigen voorkeur dus op volgorde die ik wil en niet volgens alfabet of kanaalnummer?