• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Humax decoder voor 39.95

  • Onderwerp starter Onderwerp starter patpol
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn huidige Nokia decoder is sinds vandaag stuk.
Is dit een goedkope manier om aan een nieuwe decoder te komen, of zit ik aan een voetbal abo vast?


In de voorwaarden is niets te vinden over een abonnement tot wederopzegging of iets dergelijks. Is gewoon een goede aanbieding voor een decoder. :)
 
In de voorwaarden is niets te vinden over een abonnement tot wederopzegging of iets dergelijks. Is gewoon een goede aanbieding voor een decoder. :)

Moet ik dan het kaartje bij deze nieuwe decoder gebruiken, of kan ik gewoon mijn eigen kaart verder gebruiken?
 
Moet ik dan het kaartje bij deze nieuwe decoder gebruiken, of kan ik gewoon mijn eigen kaart verder gebruiken?
Je kan gewoon je eigen kaart gebruiken maar ik zou de nieuwe wel alvast registreren (standaard abbo). Dan weet je zeker dat je altijd een 'back-up' kaart hebt.
 
Dacht ik eerst ook, maar de Humax Fox is er nu (ook?) in het zwart, en ziet er inderdaad zo uit. Laatst toevallig in een winkel gezien.

Klopt !
Ik heb vanavond een IR-FOX aangesloten bij een familielid van me die hem gisteren thuis kreeg ivm een recent alles-in-1 pakket. Dat was ook een zwarte uitvoering. Die ziet er een stuk mooier uit dan de oudere glimmende. Beetje meer gestroomlijnd en mooiere knoppen dan het oude model. Ziggo levert hem dus ook nu bij een alles-in-1.
 
Je kan gewoon je eigen kaart gebruiken maar ik zou de nieuwe wel alvast registreren (standaard abbo). Dan weet je zeker dat je altijd een 'back-up' kaart hebt.

Wat bedoel je met registreren?
De aanmeldkaart uit het startpakket (zit bij de nieuwe Humax) naar Ziggo opsturen of de nieuwe smartcard eventjes in de Humax stoppen, zenders laten zoeken, er weer uithalen en mijn oude smartcard verder gebruiken?
Ik wil voorkomen dat ik straks 2x €16,25/mnd moet betalen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat bedoel je met registreren?
De aanmeldkaart uit het startpakket (zit bij de nieuwe Humax) naar Ziggo opsturen of de nieuwe smartcard eventjes in de Humax stoppen, zenders laten zoeken, er weer uithalen en mijn oude smartcard verder gebruiken?
Ik wil voorkomen dat ik straks 2x €16,25/mnd moet betalen.

De kaart opsturen.
Als je alleen het standaardpakket kiest, kost dat niets extra's.
Tegen de tijd dat de kaarten gelijk geschakeld worden heb je dan op beide kaarten het pakket wat je ook op de eerste hebt voor het geval je daarop extra zenders hebt.

Je kunt ook wachten tot je de kaart gaat gebruiken, maar dan moet je de smartcard ook niet gebruiken en niet in een ontvanger stoppen. Zodra je de smartcard één keer in de ontvanger hebt gezet, gaat de timer lopen en moet je hem registreren, anders werkt hij na een aantal weken niet meer. Als je hem niet gebruikt en ook nog niet registreert door de kaart op te sturen heb je als je hem gaat gebruiken een aantal weken alle zenders.

Dus net wat je wilt....:wink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan