D
DigiBozz
Ik ben reeds 3 jaar een tevreden gebruiker van de 5050.
Maar......... sinds een maand ongeveer "hangt" de Humax zich regelmatig op. Dit kan gebeuren als ik naar een andere zender zap, dan blijft tijdens het omschakelen het beeld zwart, de infobalk blijft in beeld.
Ook Als je een zender op pauze zet en daarna weer start kan dit gebeuren. Ik kan dit alleen weer verhelpen door met de schakelaar aan de achterzijde de Humax uit/aan te zetten.
Ik twijfel over de harddisk (zit nog de originele 320Gb in), maar opgenomen programma's hangen nooit vast. Hier kan ik alles mee.
Het lijkt helaas steeds erger te worden, misschien heeft iemand nog tips voor me, voordat ik een nieuwe harddisk koop.
Maar......... sinds een maand ongeveer "hangt" de Humax zich regelmatig op. Dit kan gebeuren als ik naar een andere zender zap, dan blijft tijdens het omschakelen het beeld zwart, de infobalk blijft in beeld.
Ook Als je een zender op pauze zet en daarna weer start kan dit gebeuren. Ik kan dit alleen weer verhelpen door met de schakelaar aan de achterzijde de Humax uit/aan te zetten.
Ik twijfel over de harddisk (zit nog de originele 320Gb in), maar opgenomen programma's hangen nooit vast. Hier kan ik alles mee.
Het lijkt helaas steeds erger te worden, misschien heeft iemand nog tips voor me, voordat ik een nieuwe harddisk koop.