I
iMark
Deze week hebben we wat nieuwe apparatuur gekocht, waaronder een nieuwe Sony Blurayspeler en een Humax iHDR 5200c.
Onze vorige Blurayspeler is nu naar de slaapkamer verhuisd (samen met de Cisco doos).
Omdat er door de vorige bewoners van dit huis een ethernetaansluiting in de slaapkamer is aangelegd, heb ik de Panasonic met de router verbonden. (Hij begon meteen de firmware te updaten, dus de verbinding werkt.)
Daarna heb ik getest of de DNLA software in de Panasonic ook andere apparaten op het netwerk ziet. Inderdaad ziet hij de Humax en doet hij een poging om opgenomen video af te spelen. Na ongeveer een minuut stopt hij echter met proberen en komt het menu met opgenomen programma's weer terug.
De Humax in de woonkamer is met een W-LAN stick draadloos verbonden met de router. Ik heb geen problemen met ftp naar mijn Mac en ook VOD werkt.
Iemand een idee of het probleem aan de kant van de Panasonic ligt en wat er eventueel aan te doen is? Er zijn natuurlijk grotere problemen in deze wereld maar het zou leuk zijn als het zou werken.
Onze vorige Blurayspeler is nu naar de slaapkamer verhuisd (samen met de Cisco doos).
Omdat er door de vorige bewoners van dit huis een ethernetaansluiting in de slaapkamer is aangelegd, heb ik de Panasonic met de router verbonden. (Hij begon meteen de firmware te updaten, dus de verbinding werkt.)
Daarna heb ik getest of de DNLA software in de Panasonic ook andere apparaten op het netwerk ziet. Inderdaad ziet hij de Humax en doet hij een poging om opgenomen video af te spelen. Na ongeveer een minuut stopt hij echter met proberen en komt het menu met opgenomen programma's weer terug.
De Humax in de woonkamer is met een W-LAN stick draadloos verbonden met de router. Ik heb geen problemen met ftp naar mijn Mac en ook VOD werkt.
Iemand een idee of het probleem aan de kant van de Panasonic ligt en wat er eventueel aan te doen is? Er zijn natuurlijk grotere problemen in deze wereld maar het zou leuk zijn als het zou werken.