• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

humax aan sluiten met de pc

  • Onderwerp starter Onderwerp starter johan_rene
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

johan_rene

even een vraag heb iemand dat al eens gedaan een pc daar op aan gesloten humax aan de achterkant ik zit er over tedenken om het eens te doen maar dan heb je twee vrouwtjes stekkers nodig pc heb een mannentje en humax ook

7. RS-232C
Hierop sluit u een pc aan voor software updates.

ik hoor het van jullie

afz johan
 
De RS232 wordt niet gebruikt op deze ontvanger, je hoeft er dus geen kabel voor te gebruiken of te maken want dat heeft geen zin. Software updates komen alleen 'via de kabel' binnen.
 
Dank je voor de sneller antwoord.
dus je kan helemaal niet pc op de decorder zetten

misschien wel rechtstreeks op de tv ik heb aan de achterkant twee scat aansluitingen en voor tulp aansluiting voor evt camcorder.
kan dat zo wel dan en zo ja hoe doe ik dat

De RS232 wordt niet gebruikt op deze ontvanger, je hoeft er dus geen kabel voor te gebruiken of te maken want dat heeft geen zin. Software updates komen alleen 'via de kabel' binnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan