• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Humax 5400c uitzending gemist ???

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Ferenc
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
F

Ferenc

Ik heb gisteren mijn oude kapotte Cisco PVR ingeruild voor een nieuwe Humax 5400c. Ik heb in de Humax alleen de coaxkabel gestoken en de tv via de hdmi aangesloten. Dit was op de Cisco voldoende om via het menu gebruik te maken van 'uitzending gemist' e.d., maar kan iemand mij vertellen hoe ik in dat menu bij de Humax kom?
Of ben ik nog wat vergeten?
 
Voor de humax heb je een internetverbinding nodig. Je kunt een wifi dongle of utp kabel aansluiten op de humax. Dan kun je uitzending gemist kijken.

Bij de Cisco ging het signaal via de kabel.
 
Bedankt. Ga ik doen.
In de user manual heb ik wel gezien wat je allemaal kunt aansluiten. Bij de Cisco was een internetverbinding niet nodig voor 'uitzending gemist', dus dacht ik nu ook niet. Volgens de user manual kun je de tv via een coax-, scart- of hdmi-kabel aansluiten, maar alleen de hdmi is toch ook voldoende?
 
Ik heb de Humax iHDR-5400 ook sinds vorige week in mijn bezit. Je hoeft inderdaad alleen maar de coax aan te sluiten op de antenne ingang en dan de decoder middels een HDMI kabel verbinden met de TV. Maar dan kun je dus alleen maar TV kijken en opnemen.

Wil je gebruik maken van Interactieve TV, dan moet je de decoder middels een LAN-kabel aansluiten op je router. Of je moet gebruik maken van de Humax USB Wi-fi dongle die je aansluit op de decoder. Ik maak gebruik van de dongle welke ik er gratis bijkreeg (mag ook wel voor een prijs van 349 euro) waar ik hem besteld had. Het installeren was een fluitje van een cent en daarna kun je gebruik maken van Interactieve TV zoals o.a. uitzending gemist.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan