F
Ferenc
Ik heb gisteren mijn oude kapotte Cisco PVR ingeruild voor een nieuwe Humax 5400c. Ik heb in de Humax alleen de coaxkabel gestoken en de tv via de hdmi aangesloten. Dit was op de Cisco voldoende om via het menu gebruik te maken van 'uitzending gemist' e.d., maar kan iemand mij vertellen hoe ik in dat menu bij de Humax kom?
Of ben ik nog wat vergeten?
Of ben ik nog wat vergeten?