D
dikkelol3bier
Ik heb dit apparaat sinds 2 weken. Op RTL7 heb ik een beeldstoring, om de paar seconden stoort het beeld, niet over het complete scherm, maar hier en daar in het beeld, is zeer irritant. Soms is het dan weer ineens een tijdje weg. RTL7 is de enige zender waar ik daar last van heb.
Iemand een idee?
Iemand een idee?

