J
Joepie_2
Hallo,
Maak al zeer lang gebruik van IVPR-9200C en ben eigenlijk best tevreden.
Alleen het overzetten van en naar de PC is mij nooit gelukt en vragen hierover bij Humax werden vrij arrogant afgedaan aan gezien het software betrof die volgens hen niet van Humax zelf was en inderdaad soms wel of niet kan werken!!
Toestel werkt nog goed , maar heb nu een nieuwe tv en volgens "kenners" zou ik niet het beste beeld krijgen omdat mijn digitale ontvanger uitsluitend via een scant kabel verbonden kan worden.
Ondanks niet allemaal goede recensies van de Humax 5200C (sommige opties zouden (nog) niet volledig werken) heb ik gisteren toch dit apparaat gekocht, omdat het gebruiksgemak van zijn voorganger zeer goed is.
Sinds kort heb ik ook een LG harddisk recorder/digitale HD ontvanger/blueRay 3-D speler. Deze is wel met HDMI aangesloten en het beeld is inderdaad veel beter dan via mijn oude 9200C.
Alleen is deze LG WAANZINNIG traag, complex in gebruik en is het niet mogelijk effe te kijken wat je allemaal hebt opgenomen of snel even doorspoelen (terwijl je nog kan kijken).
Nu zie ik op de afstandsbediening van mijn nieuwe 5200C GEEN knopje voor PIP!!! Heb het apparaat verder niet meer uiitgepakt en ben gaan goochelen. Nu blijkt de PIP functie niet voorhanden!!!
Hoe is het mogelijk! 2 tuners, de "oude" 9200 had dit wel en normaal verwacht je uitsluitend verbeteringen bij een nieuw toestel, toch?
Ben ik de ENIGE die dit een zeer belangrijke functie vind?
Ben ik de ENIGE die niet graag reclame kijkt en of tijdens een film effe wil kijken wat er verder nog te zien is?
Volgens ve verkoper bij MediaMarkt zou deze functie WEL beschikbaar zijn. Ik had erna geïnformeerd omdat hij liever een Samsung aan mij verkocht die naar zijn zeggen een nog beter beeld zou hebben en meer formaten aan zou kunnen en goedkoper was ook nog. Heeft die Samsung dan ook PIP? Ja, dat hebben ze beiden!!
Blijkt dat de "deskundige verkopers" ook maar wat zeggen en wellicht ook niet meer van alle details op de hoogte!!
Heeft iemand ervaring met Samsung? heeft dit toestel wel PIP?(kan het neiet vinden) of komt er, zoals de verkoper mij mededeelde inderdaad binnenkort een nieuwe Humax, of bedenkt hij dit ook ter plekke?
Twijfel erg of ik hem terug moet brengen en wachten of terug moet brengen en een ander toestel kopen......of toch maar reclame moet gaan kijken!!!!
Voel me echt belazerd en begrijp Humax niet. Zijn er niet meer mensen die deze functie missen?
Maak al zeer lang gebruik van IVPR-9200C en ben eigenlijk best tevreden.
Alleen het overzetten van en naar de PC is mij nooit gelukt en vragen hierover bij Humax werden vrij arrogant afgedaan aan gezien het software betrof die volgens hen niet van Humax zelf was en inderdaad soms wel of niet kan werken!!
Toestel werkt nog goed , maar heb nu een nieuwe tv en volgens "kenners" zou ik niet het beste beeld krijgen omdat mijn digitale ontvanger uitsluitend via een scant kabel verbonden kan worden.
Ondanks niet allemaal goede recensies van de Humax 5200C (sommige opties zouden (nog) niet volledig werken) heb ik gisteren toch dit apparaat gekocht, omdat het gebruiksgemak van zijn voorganger zeer goed is.
Sinds kort heb ik ook een LG harddisk recorder/digitale HD ontvanger/blueRay 3-D speler. Deze is wel met HDMI aangesloten en het beeld is inderdaad veel beter dan via mijn oude 9200C.
Alleen is deze LG WAANZINNIG traag, complex in gebruik en is het niet mogelijk effe te kijken wat je allemaal hebt opgenomen of snel even doorspoelen (terwijl je nog kan kijken).
Nu zie ik op de afstandsbediening van mijn nieuwe 5200C GEEN knopje voor PIP!!! Heb het apparaat verder niet meer uiitgepakt en ben gaan goochelen. Nu blijkt de PIP functie niet voorhanden!!!
Hoe is het mogelijk! 2 tuners, de "oude" 9200 had dit wel en normaal verwacht je uitsluitend verbeteringen bij een nieuw toestel, toch?
Ben ik de ENIGE die dit een zeer belangrijke functie vind?
Ben ik de ENIGE die niet graag reclame kijkt en of tijdens een film effe wil kijken wat er verder nog te zien is?
Volgens ve verkoper bij MediaMarkt zou deze functie WEL beschikbaar zijn. Ik had erna geïnformeerd omdat hij liever een Samsung aan mij verkocht die naar zijn zeggen een nog beter beeld zou hebben en meer formaten aan zou kunnen en goedkoper was ook nog. Heeft die Samsung dan ook PIP? Ja, dat hebben ze beiden!!
Blijkt dat de "deskundige verkopers" ook maar wat zeggen en wellicht ook niet meer van alle details op de hoogte!!
Heeft iemand ervaring met Samsung? heeft dit toestel wel PIP?(kan het neiet vinden) of komt er, zoals de verkoper mij mededeelde inderdaad binnenkort een nieuwe Humax, of bedenkt hij dit ook ter plekke?
Twijfel erg of ik hem terug moet brengen en wachten of terug moet brengen en een ander toestel kopen......of toch maar reclame moet gaan kijken!!!!
Voel me echt belazerd en begrijp Humax niet. Zijn er niet meer mensen die deze functie missen?
