T
tunetulp
Ik heb mijn HUMAX 5200C aangesloten op een Samsung UE40B6000VP TV via de HDMI poort.
Als de TV even op standby wordt gezet en daarna weer aan (terwijl de HUMAX gewoon aan blijft staan) dan verschijnt de melding "geen signaal".
Pas na het herstarten van de Humax krijg je weer gewoon beeld. Behoorlijk hinderlijk allemaal (mede omdat de HUMAX aardig wat tijd nodig heeft om op te starten).
Is dit probleem bekend, en zo ja heeft iemand een remedie?
Als de TV even op standby wordt gezet en daarna weer aan (terwijl de HUMAX gewoon aan blijft staan) dan verschijnt de melding "geen signaal".
Pas na het herstarten van de Humax krijg je weer gewoon beeld. Behoorlijk hinderlijk allemaal (mede omdat de HUMAX aardig wat tijd nodig heeft om op te starten).
Is dit probleem bekend, en zo ja heeft iemand een remedie?