• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Humax 5050 Pay TV?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Ad58
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Ad58

Het valt me op dat de Humax 5050 precies registreert wanneer en wat je hebt opgenomen. (m.b.v. de ï-knop kun je dit zien) Er staat dan: "In rekening gebrachte datum/tijd" Net alsof dit in de toekomst gebruikt kan gaan worden voor TV on demand, of pay TV.

Zou dat een toekomstige optie kunnen zijn?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het valt me op dat de Humax 5050 precies registreert wanneer en wat je hebt opgenomen. (m.b.v. de ï-knop kun je dit zien) Net alsof dit in de toekomst gebruikt kan gaan worden voor TV on demand, of pay TV.

Zou dat een toekomstige optie kunnen zijn?
Merkwaardige conclusie :?
Je wilt toch gewoon alle info weten over wat je hebt opgenomen?
 
Merkwaardige conclusie :?
Je wilt toch gewoon alle info weten over wat je hebt opgenomen?

Sorry, ik drukte me wat onnauwkeurig uit. (het was nog vroeg:wink:) Je krijgt dit door in je timer programma op een film te gaan staan en op de "i" knop te drukken.

Er staat: "In rekening gebrachte datum/tijd" en dan de datum/tijd erachter. Vandaar mijn vraag (geen conclusie)

Ik heb de titel en mijn eerste post ook maar meteen gewijzigd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sorry, ik drukte me wat onnauwkeurig uit. (het was nog vroeg:wink:) Je krijgt dit door in je timer programma op een film te gaan staan en op de "i" knop te drukken.

Er staat: "In rekening gebrachte datum/tijd" en dan de datum/tijd erachter. Vandaar mijn vraag (geen conclusie)

Ik heb de titel en mijn eerste post ook maar meteen gewijzigd.

OK. Maar helaas :sad::
De geplande Humax HD-PVR (ovrigens geen model 1000 maar 5000) is niet interactief en is te gebruiken met alle niet-interactieve abonnementen, die ook gelden voor andere SD of HD ontvangers.
 
Sorry, ik drukte me wat onnauwkeurig uit. (het was nog vroeg:wink:) Je krijgt dit door in je timer programma op een film te gaan staan en op de "i" knop te drukken.

Er staat: "In rekening gebrachte datum/tijd" en dan de datum/tijd erachter. Vandaar mijn vraag (geen conclusie)

Lijkt me gewoon een slechte vertaling. Je zou je humax op engels kunnen zetten en kijken wat er dan staat. Ik gok op 'recorded'.
 
Is toch eigenlijk van de zotte dat ik WEER een andere ontvanger moet kopen om interactieve tv te kijken.

Net deze gekocht, komt Ziggo met de pers-release :cry:

Zou toch leuk van Humax zijn om haar vaste klanten te voorzien van interactieve mogelijkheden.
 
Is toch eigenlijk van de zotte dat ik WEER een andere ontvanger moet kopen om interactieve tv te kijken.

Net deze gekocht, komt ziggo met de pers-release :cry:

De cisco bestaat al langer dan de humax 5050c.

Heb ik net een videorecorder gekocht, komen ze met een dvd-recorder. Heb ik die net in bezit, dan komt er een hdd-recorder
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan