• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Humax 5000c HD decoder

  • Onderwerp starter Onderwerp starter huppel1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
H

huppel1

Hi techneuten
heb het volgende probleem : heb dubbel flikkerend beeld op tv . dus 2 zenders door elkaar op scherm
geprobeerd te resetten, doet reset maar bij installeren zonder smartcard kan ik niet in fabrieksinstellingen komen optie is niet te bereiken.
Decoder uitgeschakeld 20 min gewacht opnieuw aangesloten en vertoond zelfde probleem.
Heeft iemand dit zelfde al ondervonden??? of is het een onbekend verschijnsel
Kan het bv de elcoo,s zijn??? heb decoder open gehad en de elcoos zien er niet bol uit , binnendeksel is wel aangeslagen , kan het evt ook de afstand bediening zijn??? is na een ongelukje een andere printplaat ingekomen een RS-505 voor een RM-106 wel zelfde functies ( dacht ik)

heb nu een samsung 3102 tijdelijk
Iedere suggestie hartelijk welkom
Groet Huppel1
 
Decoder resetten

Opgelost
Decoder na een nachtje rust aangesloten en via ander kanaal in fabrieksinstellingen gekomen, daarna Frequentie op juiste nummer gezet
(was op onverklaarbare wijze veranderd) alle waardes opnieuw ingevuld

en ja hoor
hij werkt weer als een zonnetje

Groeten Huppel1
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan