P
Padpadak
Beste lezers,
Ik heb mij oude humax vervangen door een Humax 5000c.
Mij vraag is hoe het kan dat ik op Discovery Channel nu hele kleine
letters heb met de ondertiteling?
Ook de uitlijning van de ondertitels staat te veel naar de linkerkant
Bij mij oude humax was dit niet het geval.
Komt dit doordat discovery channel nu bij mij HD is, of is er iets mis met de decoder ?
Alvast bedankt voor het mee denken
Ik heb mij oude humax vervangen door een Humax 5000c.
Mij vraag is hoe het kan dat ik op Discovery Channel nu hele kleine
letters heb met de ondertiteling?
Ook de uitlijning van de ondertitels staat te veel naar de linkerkant
Bij mij oude humax was dit niet het geval.
Komt dit doordat discovery channel nu bij mij HD is, of is er iets mis met de decoder ?
Alvast bedankt voor het mee denken
