• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Hulp HB

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Liberty
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
L

Liberty

Ik wil een ieder bedanken voor de geboden hulp bij mijn probleem,super,maar helaas,ik stop ermee,want het lukt niet om de HB verbonden te krijgen met Ziggo modem.
Ik ga de HB nu alleen maar gebruiken om tv te kijken.
Zonde van alle tijd en aandacht die jullie allemaal getoont hebben,nogmaals bedankt.
 
Ik wil een ieder bedanken voor de geboden hulp bij mijn probleem,super,maar helaas,ik stop ermee,want het lukt niet om de HB verbonden te krijgen met Ziggo modem.
Ik ga de HB nu alleen maar gebruiken om tv te kijken.
Zonde van alle tijd en aandacht die jullie allemaal getoont hebben,nogmaals bedankt.

De volgende keer even een reactie in het topic zelf plaatsen ipv weer een nieuwe.

Zoek op MP gewoon een eenvoudige media player. 10x meer plezier van dan het te proberen met de HB, die meestal toch beperkt zijn in het aantal formaat bestanden die je wilt afspelen. Via een media player kun je meestal 98% van de bestanden afspelen.

Even het merk en typenummer door Google gooien en je weet al redelijk of het een goede mediaplayer is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan