hulp graag

  • Onderwerp starter Opa Roel
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
O

Opa Roel

tja, na paar maandjes goed werken, ben ik sinds een week, vlak na het opstarten en een kanaal bekijken, de zenders 202 t.m 207 "kwijt" ????

start je opnieuw op dan zijn ze te zien in het epg, klik ik een zender aan is die er, ga ik dan 1 hoger of lager, zijn de zenders weg en zie ik in het epg, 151 en dan 208, de 202 t/m 207 zijn dan weg.
kies ik via de ab voor bijv 204 dan krijg ik automatisch 208.

paar keer van de stroom gehaald, niets verander in huis aan kabels, het signaal wat ik heb is prima. stekkers zitten goed vast, kortom geen idee.

al een paar keer geprobeerd te bellen naar 1200, maar das bij mij al 2 dagen in gesprek, krijg een figuur die zegt dat het een gratis nummer is en vervolgens, de bekende snelle pieptoon.
 
Heb je de tv/decoder al wel weer opnieuw naar zenders laten zoeken?
 
nee omdat ze er zijn als ik hem aanzet. als ik er gelijk voor kies dan zijn ze er ook, maar een tel of wat later zijn ze weer weg.

maar ik zal het eens doen, wie weet, het leek me niet logisch om te doen, maar ik lees dat dit apparaat ook niet echt overloopt van de logische dingen.

ik kom er dus op terug. bedankt voor je snelle reactie.
 
net gedaan, maar dat helpt niet, ik stond op 208 toen hij weer aanging en ik zag op de epg dat de 202/207 er niet waren.

jammer deze relatief makkelijke mogelijke oplossing werkt dus niet. :sad:
 
Ik heb even gekeken hoe het bij mij gaat, maar deze zenders zijn gewoon aanwezig en ook in de EPG zichtbaar.(Ik heb wel een 8485 en geen 8455).
Aangezien ik een TV-basis abonnement heb, zijn deze zenders geblokkeerd. (zoals het hoort).
 
bij mij waren ze ook altijd zichtbaar, maar sinds kort dus maar even, en ik heb extra. normaal zie je natuurlijk alle zenders in het epg, alleen de gene die je niet in je pakket hebt zitten zullen het niet doen.

als ik na het aandoen van de cisco gelijk naar 1 van die zenders in de range 202/207 ga, kan ik daar ook naar kijken, zapp ik, zijn ze allemaal weg, en heb ik alleen nog 208 en met ik weer opnieuw aan en uit doen.

geweldig vervelend. 1200 geeft hier een ingesprek toon, en de schriftelijke vraag is nog niet beantwoord. :?
 
krijg een soort standaard ding opgestuurd, maar we gaan het proberen, hoop is er altijd.
=========================================================

Het is vervelend dat u problemen heeft met uw digitale televisie. Mocht u onverwachts niet alle zenders van uw tv-abonnement ontvangen, dan lost u het probleem op door uw ontvanger te herstellen. Dit doet u als volgt:Haal de stroom van de digitale ontvanger.
Verwijder de smartcard.
Ontkoppel de COAX- (antenne)kabel van de ontvanger.
Zet de stroom na 30 seconden terug op de digitale ontvanger.
Druk op de MENU-knop van de afstandsbediening zodra de ontvanger herstart is.
Ga naar Instellingen.
Ga naar Systeem.
Druk de OK-knop in.
Ga naar Fabrieksinstellingen herstellen en druk de OK-knop in.
De vraag of u zeker weet of u de instellingen wilt herstellen verschijnt nu.
Kies Ja.
Kies als taal Nederlands en druk de OK-knop in.
Sluit de COAX- (antenne)kabel weer aan.
Voer nu de smartcard in.
Druk nu weer de OK-knop in.
De instellingen die u nu invoert, zijn afhankelijk van de regio waarin u woont. Raadpleeg voor de juiste netwerkinstellingen de Handleiding Digitale Televisie. Let op: Na het invoeren van de Frequentie is het nodig om drie nullen in te voeren achter de punt. Bijvoorbeeld 123.000.
De ontvanger begint nu met het zoeken van de zenders.
Als de ontvanger klaar is met zoeken verschijnt het scherm Interactieve televisie installeren.
Druk op de OK-knop en daarna twee maal op de Terug-knop.
=========================================================
en laat het ook werken :applause: de genoemde zenders vallen niet weg tot nu toe. hij lijkt weer als vanouds te werken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan