• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Hulp gezocht webcare medewerker: facturen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Rodie
  • Startdatum Startdatum
R

Rodie

Hallo,

is er een webcare medewerker van UPC/Ziggo (oud UPC gebied zit ik) die mijn facturen van afgelopen jaar kan controleren?
Er zijn in dit jaar diverse keren dubbele bedragen afgeboekt, maar nu ik hercontroleer begrijp ik er gewoon geen snars meer van.

Ik krijg sterk het gevoel dat er iets niet klopt, ook mijn laatste factuur betwijfel ik.
Zou een webcare medewerker alles eens goed door kunnen lopen en checken of alles goed gaat ?
 
Dank, misschien is dat wel slimmer ja... sorry
 
Hoef je geen sorry voor te zeggen, maar dan kan je ze direct aanspreken.
 
Van Jordy heb ik nooit wat terug gehoord.
Met Esther heb ik goede ervaringen.
 
Je moet ook kiezen wie je moet hebben... administratief òf technisch.
 
@Rodie,

Ik heb je PM ontvangen en inmiddels heb ik gereageerd :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan