M
Malsoret
Ik heb al een tijdje Chello Light en vanmiddag kreeg ik een Arris modem want ik heb pas geleden UPC Telefonie (Free Time) besteld. Ik heb alles aangesloten volgens de handleiding maar ik heb nog steeds geen internet en telefoon verbinding. De led 'DS' op de Arris modem knippert, de powerled brandt en de rest staan allemaal uit. Ik heb alle drie provisioning pagina's geprobeerd maar geen een werkt. Ook https://voip.upc.nl werkt niet. Ik heb ook geprobeerd chello te instaleren door middel van de bijgesloten cd maar op een gegeven moment staat 'het activeren van kabelmodem lukt niet'. Zijn er andere mensen die dit soort problemen hebben gehad. Weet iemand wat ik verder kan proberen voordat ik upc mobiel moet bellen aangezien de telefoonlijn nog niet werkt. De modem resetten helpt ook niet. Als ik de oude modem aansluit heb ik wel internet.
Wat moet ik verder doen?
https://prov.upc.nl
https://172.29.11.36
https://provisioning.upc.nl
Wat moet ik verder doen?
https://prov.upc.nl
https://172.29.11.36
https://provisioning.upc.nl