• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Hulp gezocht! UPC Telefonie + Chello Light werkt niet.

  • Onderwerp starter Malsoret
  • Startdatum
M

Malsoret

Ik heb al een tijdje Chello Light en vanmiddag kreeg ik een Arris modem want ik heb pas geleden UPC Telefonie (Free Time) besteld. Ik heb alles aangesloten volgens de handleiding maar ik heb nog steeds geen internet en telefoon verbinding. De led 'DS' op de Arris modem knippert, de powerled brandt en de rest staan allemaal uit. Ik heb alle drie provisioning pagina's geprobeerd maar geen een werkt. Ook https://voip.upc.nl werkt niet. Ik heb ook geprobeerd chello te instaleren door middel van de bijgesloten cd maar op een gegeven moment staat 'het activeren van kabelmodem lukt niet'. Zijn er andere mensen die dit soort problemen hebben gehad. Weet iemand wat ik verder kan proberen voordat ik upc mobiel moet bellen aangezien de telefoonlijn nog niet werkt. De modem resetten helpt ook niet. Als ik de oude modem aansluit heb ik wel internet.
Wat moet ik verder doen?

https://prov.upc.nl
https://172.29.11.36
https://provisioning.upc.nl
 
Het kan aan mij liggen maar VoiP installaties worden toch uitgevoerd door Cable1?
 
even met een mobiel naar upc bellen en je mac adressen van het modem doorgeven om te laten registreren normaal doet een monteur dit volgens mij
 
Tegenwoordig heb je doe het zelf paketten voor internet én telefoon.
idd, ff bellen. Waarschijnlijk komt er dan een monteur.
Let er wel op dat je echt alles goed hebt aangesloten, want als het toch een fout bij jou blijkt te zijn krijg je dus wel install. kosten.
 
Terug
Bovenaan