• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Hulp gevraagd....

  • Onderwerp starter Onderwerp starter RdP
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

RdP

Hallo,

Mijn dochtertje heeft meegedaan aan de audities voor "Kinderen zingen met sterren" op SBS6. Nu is er al 2x een klein stukje voor haar auditie uitgezonden als promo voor het programma. Helaas heb ik dit nog niet kunnen opnemen op mijn PVR. Mijn vraag is nu. Heeft iemand gisteren of eergisteren(23 en 24 april) een SBS6 opname van ongeveer tussen 21:30 en 22:00 op SBS6 nog digitaal beschikbaar. Zo ja, reageer even op dit topic of stuur me een PM....

Alvast bedankt voor de hulp.

/RdP
 
Helaas heb ik dit nog niet kunnen opnemen op mijn PVR.
Wel zeer opmerkelijk natuurlijk met zoveel decoders/PVR's in huis. :lol:

Nu is er al 2x een klein stukje voor haar auditie uitgezonden als promo voor het programma.

Op SBS6 zie ik nog wel regelmatig diverse promo's hiervoor voorbijkomen.
Ik zal de mijn PVR's wel een tijdje laten draaien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb een stukje van SBS6 van 18:00 tot 19:10 met een meisje over iets van smurfen land..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan