Hulp gevraagd - mediabox komt niet online

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gertjan2

Forum Gebruiker
Berichten
663
Internet
  1. KPN
Digitale TV
  1. KPN
Omdat ik met 2 verschillende accounts bekend ben voor Mijn UPC (één voor chello en één voor Digital) heb ik gevraagd of ze deze willen samenvoegen. Gisterenavond belde er iemand van UPC. Zij wilde dit gaan regelen maar had hiervoor het nummer van mijn mediabox en smartcard nodig. Om deze te kunnen geven heb ik de smartcard even uit de box gehaald en de box even losgekoppeld.

Daarna heb ik de card er weer ingedaan en alles weer aangesloten. Alleen doet hij het nu niet meer. Hij blijft maar staan op het scherm "De installatie wordt voltooid. Als u na 15 minuten geen beeld heeft neem dan contact op met UPC". Dat kan ik doen maar met alleen een mobiele telefoon is dat een dure grap. Het signaal is goed en teruggaan naar de fabrieksinstellingen helpt ook niet. Hij blijft maar op dit scherm hangen.

Heeft iemand een idee wat ik nog kan doen?

Bedankt voor alle hulp.
 
Momenteel even niks, ik vermoed dat ze je account uit het systeem heeft gehaald en opnieuw erin heeft gezet. Dit kan alleen een paar uurtjes duren als het tegen zit. :)
 
Voor anderen die ook hun smartcardnummer willen weten
Ga naar menu, instellingen en diagnose. In de gegevens die hier staan staan je box en smartcardnummer.
Scheeld een hoop gedoe met uitzetten losmaken kaart er uit e.d. :6
 
Hier kan een slotje op. Mijn probleem lag inderdaad bij UPC.
Bedankt voor de reacties.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan