Gertjan2
Forum Gebruiker
- Berichten
- 663
- Internet
- KPN
- Digitale TV
- KPN
Omdat ik met 2 verschillende accounts bekend ben voor Mijn UPC (één voor chello en één voor Digital) heb ik gevraagd of ze deze willen samenvoegen. Gisterenavond belde er iemand van UPC. Zij wilde dit gaan regelen maar had hiervoor het nummer van mijn mediabox en smartcard nodig. Om deze te kunnen geven heb ik de smartcard even uit de box gehaald en de box even losgekoppeld.
Daarna heb ik de card er weer ingedaan en alles weer aangesloten. Alleen doet hij het nu niet meer. Hij blijft maar staan op het scherm "De installatie wordt voltooid. Als u na 15 minuten geen beeld heeft neem dan contact op met UPC". Dat kan ik doen maar met alleen een mobiele telefoon is dat een dure grap. Het signaal is goed en teruggaan naar de fabrieksinstellingen helpt ook niet. Hij blijft maar op dit scherm hangen.
Heeft iemand een idee wat ik nog kan doen?
Bedankt voor alle hulp.
Daarna heb ik de card er weer ingedaan en alles weer aangesloten. Alleen doet hij het nu niet meer. Hij blijft maar staan op het scherm "De installatie wordt voltooid. Als u na 15 minuten geen beeld heeft neem dan contact op met UPC". Dat kan ik doen maar met alleen een mobiele telefoon is dat een dure grap. Het signaal is goed en teruggaan naar de fabrieksinstellingen helpt ook niet. Hij blijft maar op dit scherm hangen.
Heeft iemand een idee wat ik nog kan doen?
Bedankt voor alle hulp.