jblstierop
Forum Gebruiker
- Berichten
- 2
Ik heb al geruime tijd last van een extreem instabiele internet verbinding. Ziggo heeft tot nu toe het een en ander geprobeerd om de boel te verhelpen, echter zonder resultaat. Een samenvatting en reeds gegeven testmogelijkheden zijn terug te lezen via het forum van tweakers.net (kan alles wel kopieren, maar denk dat een link makkelijker is)
Vlak voordat ik mijn post van 26 januari aldaar heb aangemaakt (en dus voordat ik het modem weer eens van de stroom heb gehaald), heb ik de speedtest van ziggo weer eens geprobeerd. Deze (speedtest.ziggo.nl) was niet te voltooien. Ik kreeg ofwel een upload error, ofwel een latency test error, ofwel een time out tijdens testen.
Wellicht dat er Ziggo medewerkers meelezen die meer kunnen betekenen dan de helpdesk tot nu toe heeft gekund?
Vlak voordat ik mijn post van 26 januari aldaar heb aangemaakt (en dus voordat ik het modem weer eens van de stroom heb gehaald), heb ik de speedtest van ziggo weer eens geprobeerd. Deze (speedtest.ziggo.nl) was niet te voltooien. Ik kreeg ofwel een upload error, ofwel een latency test error, ofwel een time out tijdens testen.
Wellicht dat er Ziggo medewerkers meelezen die meer kunnen betekenen dan de helpdesk tot nu toe heeft gekund?