Hulp bij downgraden nodig

W

Wen

Hoi mensuh,

Graag wil ik downgraden want dat scheelt een enorme smak geld en ik gebruik mijn aansluiting alleen maar om te surfen/emailen/chatten dus zo'n heavy-user ben ik niet. Maar ik heb nog wat twijfels, misschien dat iemand mij kan helpen.


1. Men zegt dat er dan een nieuw contract wordt opgesteld. Toen wij lid werden hebben wij een gratis extra telefoonlijn van UPC gehad (was toen een aanbieding). Gaat deze mee met het nieuwe contract en gaat het oude telefooncontract buiten het nieuwe internet contract om of vervalt de tweede telefoonlijn bij een nieuw internet contract?
2. Ik wil van Classic naar Light downgraden. Heeft iemand hier ervaring mee? Is het bevallen of niet?
3. Op dit moment geldt er geen datalimiet voor Light. Wat als Chello dit verandert en opeens weer wel een datalimiet instelt?

Hopelijk kan iemand me ff helpen. Thanks :)

Groet,

Wendy
 
hoi Wendy,

Ben zelf in dec. teruggegaan van Classic naar Light en dat ging vrij eenvoudig
(telefoontje naar de helpdesk, wel graag je gebruikersnr. bij de hand houden, voor de zekerheid).
Je zit echter wel helaas aan de nieuwe voorwaarden vast, maw. je zal bij het nieuwe contract alleen per JAAR op kunnen zeggen.
Wat die telefoon betreft kan ik je helaas niet adviseren want ik heb dat niet. Het lijkt me overigens niet logisch als ze daar ook een nieuw contract voor maken want er verandert niks aan.
Wat betreft de data-limiet, die volgens chello niet bestaat (maar wel een FUP van max. 10 GB), denk ik niet dat je je zorgen hoeft te maken, want zoals je zelf aangeeft gebruik je je internet aansluiting niet om veel te downloaden. En al zou er een datalimiet komen dan zal die waarschijnlijk niet veel lager uitkomen dan de huidige FUP.

Suc6

PS. Ik deed tijdens het telefoongesprek ook een upgrade van Entry naar Light en dat was binnen 1 min. geregeld. Ik had gelijk de nieuwe snelheden. ;D
 
Eenhoorn zei:
PS. Ik deed tijdens het telefoongesprek ook een upgrade van Entry naar Light

Hoi!

Thanks voor je antwoord. Maare.. wat bedoel je met dat stukje over een upgrade van Entry naar Light? ??? Kan ik dat ook beter doen??
 
Sorry, foutje van mij :-[ :-[ :-[ Ik heb 2 accounts lopen bij chello op 2 verschillende adressen. De ene was Classic en de andere was Entry.
Heb ze nu allebei omgezet naar Light, vandaar :P
 
Ow okay ;D

Ik ga het vandaag gelijk even regelen. Scheelt toch mooi 17 euro per maand. :)
 
maar je moet wel 30 euro betalen voor hun administratiekosten.
Niet dat ik `t zeker weet, het kan ook zijn als je van laag naar hoger gaat, dat je niets hoeft te betalen , en van hoog ( plus ) naar laag ( classic ) wel. :(
 
johannes64 zei:
maar je moet wel 30 euro betalen voor hun administratiekosten.
Niet dat ik `t zeker weet, het kan ook zijn als je van laag naar hoger gaat, dat je niets hoeft te betalen , en van hoog ( plus ) naar laag ( classic ) wel. :(
het klopt wel, je betaalt 30 euro als je een goedkoper abbo neemt, dus downgrade. dit omdt zij daardoor verlies gaan lijden (ze krijgen minder van je binnen). als je een upgrade neemt, hoef je niks te betalen (dit doe je hierna automatisch al, je betaalt een hoger maandbedrag).
 
Terug
Bovenaan