W
Wen
Hoi mensuh,
Graag wil ik downgraden want dat scheelt een enorme smak geld en ik gebruik mijn aansluiting alleen maar om te surfen/emailen/chatten dus zo'n heavy-user ben ik niet. Maar ik heb nog wat twijfels, misschien dat iemand mij kan helpen.
1. Men zegt dat er dan een nieuw contract wordt opgesteld. Toen wij lid werden hebben wij een gratis extra telefoonlijn van UPC gehad (was toen een aanbieding). Gaat deze mee met het nieuwe contract en gaat het oude telefooncontract buiten het nieuwe internet contract om of vervalt de tweede telefoonlijn bij een nieuw internet contract?
2. Ik wil van Classic naar Light downgraden. Heeft iemand hier ervaring mee? Is het bevallen of niet?
3. Op dit moment geldt er geen datalimiet voor Light. Wat als Chello dit verandert en opeens weer wel een datalimiet instelt?
Hopelijk kan iemand me ff helpen. Thanks
Groet,
Wendy
Graag wil ik downgraden want dat scheelt een enorme smak geld en ik gebruik mijn aansluiting alleen maar om te surfen/emailen/chatten dus zo'n heavy-user ben ik niet. Maar ik heb nog wat twijfels, misschien dat iemand mij kan helpen.
1. Men zegt dat er dan een nieuw contract wordt opgesteld. Toen wij lid werden hebben wij een gratis extra telefoonlijn van UPC gehad (was toen een aanbieding). Gaat deze mee met het nieuwe contract en gaat het oude telefooncontract buiten het nieuwe internet contract om of vervalt de tweede telefoonlijn bij een nieuw internet contract?
2. Ik wil van Classic naar Light downgraden. Heeft iemand hier ervaring mee? Is het bevallen of niet?
3. Op dit moment geldt er geen datalimiet voor Light. Wat als Chello dit verandert en opeens weer wel een datalimiet instelt?
Hopelijk kan iemand me ff helpen. Thanks

Groet,
Wendy