• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Hulde aan ...

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Phr3ak
  • Startdatum Startdatum
P

Phr3ak

Untitled-1-3.gif


Voor degene die zich aangesproken voelt van UPC ;)

Die als enigste binnen de UPC organisatie m'n Motorola Surfboard aan de praat kreeg! O0
 
Phr3ak zei:
Untitled-1-3.gif


Voor degene die zich aangesproken voelt van UPC ;)

Die als enigste binnen de UPC organisatie m'n Motorola Surfboard aan de praat kreeg! O0

Lol mijn digitale tv kregen ze toen ook niet aan. Na 4 dagen ook opgelost dus deze geld ook voor mij aan de upc medewerker
 
Ook maanden een slechte fiber-verbinding gehad dat steeds uitviel.Vele telefoontjes loste niks op,nog even met een advocaat gedrijgd maar dat zou toch ook niks uithalen alhoewel de hele straat het zelfde probleem had namelijk veelvuldig uitval.Maargoed heb me stil gehouden en sinds een aantal weken werkt het weer helemaal goed of en toe nog wel eens uitval maar goed dat kan gebeuren.
Weet niet wie ik in persoon moet bedanken maar zoals als de TS gedaan heeft voldoet prima.
 
Wolter zei:
Ook maanden een slechte fiber-verbinding gehad dat steeds uitviel.Vele telefoontjes loste niks op,nog even met een advocaat gedrijgd maar dat zou toch ook niks uithalen alhoewel de hele straat het zelfde probleem had namelijk veelvuldig uitval.Maargoed heb me stil gehouden en sinds een aantal weken werkt het weer helemaal goed of en toe nog wel eens uitval maar goed dat kan gebeuren.
Weet niet wie ik in persoon moet bedanken maar zoals als de TS gedaan heeft voldoet prima.

Ze zijn er wél, de UPC medewerkers die ter goedertrouw zijn, alleen zo jammer dat ze met de spreekwoordelijke speld in de hooiberg te vinden zijn ;)
 
Phr3ak zei:
Ze zijn er wél, de UPC medewerkers die ter goedertrouw zijn, alleen zo jammer dat ze met de spreekwoordelijke speld in de hooiberg te vinden zijn ;)
En waar moet ik dan beginnen met zoeken?
Wacht al sinds 17 oktober op HD-TV, 60MB en een nieuw geheim telefoonnummer.
Helpdesk al meer gesproken in twee weken dan in alle jaren daarvoor.
Ook Jordy-UPC heeft het helaas nog niet voor elkaar gekregen dat ik mijn mondhoeken weer omhoog krijg.
Dus alleen hulde aan mezelf voor het geduld...... :thumbsdownangry:
 
2 weken is wat lang maar om dat nu te beschrijven
alsof het rampzalig is vind ik te ver gaan.Er zijn hier klanten die soms 8 maanden of zelfs
langer moeten wacht op een probleem wat moet worden opgelost.
 
Wolter zei:
2 weken is wat lang maar om dat nu te beschrijven
alsof het rampzalig is vind ik te ver gaan.Er zijn hier klanten die soms 8 maanden of zelfs
langer moeten wacht op een probleem wat moet worden opgelost.
Je hebt uiteraard gelijk. Als een bedrijf paginagroot adverteert met: "nog dezelfde dag digitaal tv kijken en internetten met fiberspeed" dan mag je pas klagen na 8 maanden :gestoord2:
 
knuffa zei:
Dezelfde dag? Waar staat dat dan?

Mwhah, waar dat staat, en of het uberhaupt ergens vermeld wordt. Daar heb ik zelf geen idee van. Maar volgens mij is het wel zo, dat als jij zo'n installatie pakket ophaalt bij zo'n UPC winkel, dat het idd bij thuiskomst werkend is :)

Mischien dat dit bedoelt wordt ? ???
 
Ik had een tweede digi doos gehaald van de week, en ze zei: binnen 24 uur is er beeld. Aangesloten, en halfuur later beeld :D
 
Terug
Bovenaan