E
Edgar
Hallo,
Ik heb per 16dec dig.tel Freetime abbo van UPC.
Wat mij hierin vebaasd, dat als ik naar het nummer bel om verbruik op te vragen (08002233311), dan krijg ik aantal gesprekken/kosten te horen waarvan ik zeker weet dat ze niet kloppen.
Ook de belkosten wordt gezegd dat ze exclussief BTW zijn, terwijl mij telefonisch is verteld dat de benoemde gespreks tarieven inclussief zijn...
Heel de factuur klop niet...!!
- Of het beluisteren van een voicemail bericht is niet gratis?
- Of het bellen van 08002233311 is ook niet gratis?
Want dat is wat ik tot nu toe het meest heb gebeld
Ik heb per 16dec dig.tel Freetime abbo van UPC.
Wat mij hierin vebaasd, dat als ik naar het nummer bel om verbruik op te vragen (08002233311), dan krijg ik aantal gesprekken/kosten te horen waarvan ik zeker weet dat ze niet kloppen.
Ook de belkosten wordt gezegd dat ze exclussief BTW zijn, terwijl mij telefonisch is verteld dat de benoemde gespreks tarieven inclussief zijn...
Heel de factuur klop niet...!!

- Of het beluisteren van een voicemail bericht is niet gratis?
- Of het bellen van 08002233311 is ook niet gratis?
Want dat is wat ik tot nu toe het meest heb gebeld
?