• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Huidig contract van Tele2 verloopt 16/8

  • Onderwerp starter joostvandijk2
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

joostvandijk2

Ons huidige internet+telefonie pakket van Tele2 verloopt op 16 augustus en heeft een opzegtermijn van 30 dagen. Wat zijn de volgende stappen die ik moet nemen om ons Ziggo TV abbonement om te zetten in een alles in 1 pakket? Ik neem aan dat als ik de overstapservice nu zou gebruiken dat ik een boete krijg van tele2 wegens het verbreken van het contract.
Zal ik gewoon tot 16 augustus wachten en dan de overstapservice gebruiken?
alvast bedankt
 
Volgens mij is het toch zo dat als je een contract afsluit, je de eerste maand(en) een boete moet betalen zeg je het contract op, volgens mij kan je dan na die maand(en) gewoon elke maand opzeggen, of heb ik dit fout?
 
Je kan alvast naar ziggo bellen dat je naar hun over wilt gaan.
En dat je zeg maar nu bij tele2 zit en dat je 1 maand opzeg termijn hebt.
Dan kan ziggo misschien regellen dat je zo over gaat per datum x



Gr

Disneyflorida
 
Hoi Joost,

Je vraagt bij Ziggo Alles-in-1 aan en geeft daarbij aan dat je gebruik wil maken van de overstapservice. Ziggo zal bij Tele2 dan je telefoonnummer overnemen en je internet- en telefonieabonnement zal bij Tele2 worden opgezegd met een opzegtermijn van 1 maand. Je telefoonnummer zal wel eerder kunnen worden overgenomen door Ziggo, maar je betaalt dus na opzegging door Ziggo nog 1 maand je abonnementskosten voor internet en telefonie aan Tele2. Je hebt dan een tijdelijke overlap (TV, internet en telefonie bij Ziggo en nog internet bij Tele2), maar dat is nooit verkeerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan