A
ArB
Hoi,
Het valt me de laatste tijd erg op dat mijn downloads van onder andere microsoft niet hoger meer komen dan gemiddeld 600kb. Is dit iets wat meerdere mensen opvalt ? Als goed voorbeeld is uitzending gemist van RTL4. De gewone stream is niet te bekijken (1200kb) en de lage kwaliteits stream is wel goed te bekijken (+- 500kb)
Is dit nu hetzelfde gezeur als de nieuwsgroepen shaping ?
Speedtest.net geeft trouwens keurige waardes op 59 mbit......
Het valt me de laatste tijd erg op dat mijn downloads van onder andere microsoft niet hoger meer komen dan gemiddeld 600kb. Is dit iets wat meerdere mensen opvalt ? Als goed voorbeeld is uitzending gemist van RTL4. De gewone stream is niet te bekijken (1200kb) en de lage kwaliteits stream is wel goed te bekijken (+- 500kb)
Is dit nu hetzelfde gezeur als de nieuwsgroepen shaping ?

Speedtest.net geeft trouwens keurige waardes op 59 mbit......


