J
jrvd
Als ik vanaf mijn Outlook 2010 exchange account een HTML e-mail (met bijlage) stuur naar mijn prive upcmail.nl e-mail adres, komt het bericht als platte tekst aan en de bijlage is dan een winmail.dat bestand geworden.
Als ik hetzelfde bericht naar een ander prive e-mail stuur (gmail of icloud), dan is het bericht HTML gebleven en is de bijlage in orde.
Wat zou dit kunnen veroorzaken?
Als ik hetzelfde bericht naar een ander prive e-mail stuur (gmail of icloud), dan is het bericht HTML gebleven en is de bijlage in orde.
Wat zou dit kunnen veroorzaken?