G
Gerrit
Sinds 1 week kan ik hp.com niet meer benaderen met mijn tab of Laptop, of telefoon, in mijn huidge wifi omgeving, ga ik met mijn tab naar 4g is dit wel mogelijk.
alle andere sites zijn wel benaderbaar. omdat ik een laptop van HP en een printer van HP heb is dit af en toe wel nodig.
Ziggo gebeld maar hun kunnen niks doen, ze zeggen dat ze geen sites tegenhouden en de storing moet bij HP liggen, maar waarom kan ik dan wel aanloggen in een ander netwerk, en niet in mijn eigen wiffi omgeving.
Ik snap er nu niet veel meer van.
alle andere sites zijn wel benaderbaar. omdat ik een laptop van HP en een printer van HP heb is dit af en toe wel nodig.
Ziggo gebeld maar hun kunnen niks doen, ze zeggen dat ze geen sites tegenhouden en de storing moet bij HP liggen, maar waarom kan ik dan wel aanloggen in een ander netwerk, en niet in mijn eigen wiffi omgeving.
Ik snap er nu niet veel meer van.