• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

How-To: Increase your upload/download/ratio in torrent trackers

  • Onderwerp starter Onderwerp starter GeinPorum
  • Startdatum Startdatum
Fijn hoe meer mensen dit truukje gebruiken hoe trager onze downloads worden, goed werk man.
 
GeinPorum zei:
Leuk om te weten !!!

https://xyflar.blogspot.com/

Kijk, typisch weer zo'n geval die niet snapt hoe het systeem in elkaar zit en bijft werken...
 
Beetje doelloos en triest om te gebruiken...
Heel het princiepe fokk je dan op en als iedereen het gaat gebruiken houd niemand wat over uiteindelijk.
En als ze er achter komen wordt je gebant en heb je er uiteindelijk nog nix aan...

Ga dan beetje op kazaa zitten kutten!!
 
En als ik mijn voordeur openzet 'vraag' ik dus om bestolen te worden???
Of leef ik in de omgekeerde wereld?
 
Ja hoor jongens wakker worden !!! ... zucht.

Dit is erg oud nieuws en dat dit kon had je ook wel uit de protocol beschrijving kunnen halen.

En je download wordt er NIET trager door, alleen de upload wordt dus hoger zonder dat je het daadwerkelijk ook echt upload.

Er zijn al trackers die hier op controleren en je dus bannen als je op eens met 1GB/s loopt te uploaden.

Gebruik, als je dat dan al doet, dit soort geintjes dus met mate.
 
ericbrouwer zei:
En als ik mijn voordeur openzet 'vraag' ik dus om bestolen te worden???
o/t: Nee, dan ben je dom, want je weet in wat voor wereld je leeft.
 
Triest vind ik dit, je moet dingen verdienen.. maar niet op deze manier :( sorry hoor!
 
Terug
Bovenaan