• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

-Hot News- nederland 3 start tvlab deel2 kijker bedenkt programma's

  • Onderwerp starter Onderwerp starter HDfreak
  • Startdatum Startdatum
H

HDfreak

Aanstaande Maandag 25 Januari
komt volgens de Netmanager van nederland 3 Roek Lips een persbericht uit
dat we 0ns aan kunnen melden met nieuwe tv ideeen voor tvlab deel2
een van de inzenders van een nieuw idee word daadwerkelijk uitgevoerd en zal worden uitgezonden in de week van TVlab
je kunt je dan aanmelden op de website tvlab
 
Leuk verhaal, maar waarom dit bericht nou precies in dít forumonderdeel moet staan, ontgaat mij enigszins? :-\
 
sorry maar waar moet ik m dan plaatsen dit is de enige plek op dit forum waar iets kwijt kan over tv programma's volgens mij
anders mijn excuses daarvoor
 
HDfreak zei:
sorry maar waar moet ik m dan plaatsen dit is de enige plek op dit forum waar iets kwijt kan over tv programma's volgens mij
anders mijn excuses daarvoor

Bijvoorbeeld in Digitale TV-Zenders of in Analoog, ik bedoel verder niks met m'n opmerking trouwens, vond het alleen een beetje vreemd je bericht juist in dát forumonderdeel aan te treffen ;)
 
geeft niks hoor kan ik m ook verplaaten ?
 
Terug
Bovenaan