Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Sinds kort kan ik de website die ik thuis host niet meer bereiken. Het lijkt er sterk op dat poort 80 dicht is. Heeft Ziggo wellicht een wijziging doorgevoerd?
Port fowarding staat aan. Het vreemde is, zodra ik het ziggo modem uit zet en na 30 seconden weer aan zet poort 80 wel open staat. Ik kan dan ook m'n website benaderen. Na ca. 5 minuten is het echter weer afgelopen en dan staat poort 80 weer dicht. Server is lokaal gewoon bereikbaar.
Wat voor server gebruik je ? Kun je in het log van die server kijken of daar de verbinding geweigerd wordt of weigert de firewall in het modem de verbinding. Heeft je modem firewall ook een log ?
Nee het is duidelijk de http.
Als ik de https "aanzet" voor de webserver en poort 443 openzet, dan werkt het wel. dan moet ik echter steeds https://www. gebruiken om bij de site te komen en dat is niet de bedoeling. Wil gewoon http gebruiken. Maar dan moet poort 80 wel open staan. En niet slechts5 minuten. Ik word er een beetje kriegel van.