Ik ben via Wifi Analyzer achter dat mijn Horizonbox een wifi signaal uitzend terwijl ik gebruik maak van mijn
"bestaand" netwerk. (Cisco router in bridge mode gezet..maak gebruik van me eigen router).
Als ik het kanaal van me router aanpast past tie gelijk van me Horizonbox ook aan. Snap er niets van.
Kan je dit zelf uitzetten? Ik heb al lopen zoeken,maar een wachtwoord heb ik er ook niet van.(admin geprobeerd)
"bestaand" netwerk. (Cisco router in bridge mode gezet..maak gebruik van me eigen router).
Als ik het kanaal van me router aanpast past tie gelijk van me Horizonbox ook aan. Snap er niets van.
Kan je dit zelf uitzetten? Ik heb al lopen zoeken,maar een wachtwoord heb ik er ook niet van.(admin geprobeerd)