J
Jeroen2403
Wie kan mijn helpen met de foutcode 1150 :'(
De horizonbox loopt tijdens installatie vast en geeft de melding 1150
Helpdesk kan het probleem niet oplossen zegt monteur zal komen met een nieuwe horizonbox
Na resetten nog steeds het zelfde
Wie kan mijn verder helpen of moet ik gewoon wachten op de monteur
Mod edit:
Om smilies in te voegen gewoon klikken op de smilies. Niet de url kopiëren en plakken.
De horizonbox loopt tijdens installatie vast en geeft de melding 1150
Helpdesk kan het probleem niet oplossen zegt monteur zal komen met een nieuwe horizonbox
Na resetten nog steeds het zelfde

Wie kan mijn verder helpen of moet ik gewoon wachten op de monteur
Mod edit:
Om smilies in te voegen gewoon klikken op de smilies. Niet de url kopiëren en plakken.