R
rokalu
De laatste maanden liep mijn horizonbox bij iedere poging om hem aan te zetten vast. Deze week een monteur langs geweest, heeft nieuw AOP gemonteerd. Daarachter mijn nieuwe fra 752 gemonteerd, nieuwe stekkers, prima signaal en toch ook de box vervangen. Wat blijkt: box loopt nog steeds na iedere start vast. Hij staat op energie hoog en geen stand-by. Wat gaat hier fout! Kan het een defect in de infra van de wijk zijn? Gebruik box niet voor internet (behalve de switch functie) of telefonie, daarvoor heb ik een thomson 870. Is ook hier weer de kapstok oplossing; wacht op de update van juli.....? Of heeft iemand een tip die UPC niet kent. Ik hoop op het laatste, want die update moet ik ook eerst nog maar eens zien en ervaren. Overigens zit de box op de 2db aansluiting en het modem op de 0 db aansluiting. (Op advies van monteur) Heb ander topic gelezen maar daar zag ik ook geen aanwijzingen dus vandaar deze vraag.