P
Padsoft
Heb nu sinds een week Horizon TV.
De Samsung box ziet er goed uit en de installatie gaf weinig problemen
.
Na een week ervaring toch zaken die niet goed verlopen
1- Het analoge signaal die ik in de slaapkamer versterkte gaf veel storingen alsof er onweer in de lucht zat op de 2 Tv's
. Nu ik de versterker eruit heb gehaald is het beeld iets slechter, maar zonder de 'onweers'storingen
.
2- wireless aansluitingen voor de ipad,Ipod en Iphone vallen constant uit
. Hoewel er contact is met de ingebouwde router, worden de internet pagina's niet geladen en kan er geen mail worden gelezen.
Gezocht naar oplossingen en o.a. van kanalen verwisseld en ook de 5GHZ uitgezet.
Helaas zorgde dit niet voor een betere connectie.
Heeft iemand nog een idee om dit op te lossen??
Ik kan helaas niet de oude Thomson router gebruiken, want daar zit geen LAN ingang op
.
Al met al ben ik wel tevreden met de Horizon mogelijkheden en wanneer dit laatste punt is opgelost, ben ik zelfs heel erg blij
.
De Samsung box ziet er goed uit en de installatie gaf weinig problemen
.Na een week ervaring toch zaken die niet goed verlopen
1- Het analoge signaal die ik in de slaapkamer versterkte gaf veel storingen alsof er onweer in de lucht zat op de 2 Tv's
. Nu ik de versterker eruit heb gehaald is het beeld iets slechter, maar zonder de 'onweers'storingen
.2- wireless aansluitingen voor de ipad,Ipod en Iphone vallen constant uit
. Hoewel er contact is met de ingebouwde router, worden de internet pagina's niet geladen en kan er geen mail worden gelezen.Gezocht naar oplossingen en o.a. van kanalen verwisseld en ook de 5GHZ uitgezet.
Helaas zorgde dit niet voor een betere connectie.
Heeft iemand nog een idee om dit op te lossen??
Ik kan helaas niet de oude Thomson router gebruiken, want daar zit geen LAN ingang op
.Al met al ben ik wel tevreden met de Horizon mogelijkheden en wanneer dit laatste punt is opgelost, ben ik zelfs heel erg blij
.