R
ron65
Ik wil de horizonbox draadloos opnemen in mijn thuisnetwerk.
Dit lukt tot zo ver goed maar volgens mij doe ik ergens toch iets verkeerd.
Ik maak gebruik van een los upc modem.
Onder basis/thuis netwerk staat het nu op
* Ik wil verbinding maken met een bestaand thuisnetwerk.
Type verbinding wifi handleiding.
SSID Mijnwifi
Tot zo ver goed horizonbox maakt verbinding en wordt opgenomen in mijn netwerk.
Maar nu zie ik ook de SSID van de horizonbox op zowel 2.4ghz als 5ghz
en kan hier ook gewoon verbinding mee maken.
Dit moet niet de bedoeling zijn lijkt mij want ik maak gebruik van een los upc modem.
De 5ghz van de horizonbox kan ik nog wel uitschakelen.
Maar bij de 2.4ghz krijg ik een melding "wifi kan niet uitgeschakeld worden wanneer het bestaande thuiswerk is verbonden via wifi"
Ik wil de horizonbox enkel draadloos verbinding laten maken met de router om op genomen te worden in mijn netwerk verder niets.
Dit lukt tot zo ver goed maar volgens mij doe ik ergens toch iets verkeerd.
Ik maak gebruik van een los upc modem.
Onder basis/thuis netwerk staat het nu op
* Ik wil verbinding maken met een bestaand thuisnetwerk.
Type verbinding wifi handleiding.
SSID Mijnwifi
Tot zo ver goed horizonbox maakt verbinding en wordt opgenomen in mijn netwerk.
Maar nu zie ik ook de SSID van de horizonbox op zowel 2.4ghz als 5ghz
en kan hier ook gewoon verbinding mee maken.
Dit moet niet de bedoeling zijn lijkt mij want ik maak gebruik van een los upc modem.
De 5ghz van de horizonbox kan ik nog wel uitschakelen.
Maar bij de 2.4ghz krijg ik een melding "wifi kan niet uitgeschakeld worden wanneer het bestaande thuiswerk is verbonden via wifi"
Ik wil de horizonbox enkel draadloos verbinding laten maken met de router om op genomen te worden in mijn netwerk verder niets.