• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Horizon, zijn we nu betalende testers geworden?

Berichten
1.384
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik heb nu sinds een aantal weken de Horizon box in huis. Ik zou eerst door UPC uitgenodigd worden om mee te doen aan een test van de Horizon box maar die ging uiteindelijk niet door. Ik heb toen na enig aarzelen toch maar besloten om dan de Horizon box te bestellen.
Na een aantal weken voel ik mij eigenlijk behoorlijk 'bekocht'. Ik gebruik de box alleen maar voor digitale tv, voor internet + telefoon heb ik het bestaande modem gehouden (mede op advies van UPC zelf). Maar de geweldige ervaring die de Horizon box zou moeten bieden op het gebied van tv kijken mis ik geheel. In tegendeel, het is een waardeloze ervaring met veel tekortkomingen. Dat is de meeste gebruikers op dit forum wel bekend.
Mijn uiteindelijke conclusie is dan ook dat ik inderdaad een tester voor UPC ben geworden. Alleen in dit geval heeft UPC het sneaky aangepakt en laat mij, samen met jullie allemaal, voor de test betalen en een abonnement afsluiten! En alweer zijn we er allemaal met open ogen ingetrapt! >:(
 
Even voor de goede orde, je bent door niemand verplicht om over te stappen op Horizon. ;D

En ik voel me zeker niet bekocht, ben zelfs goedkoper uit.

En ik ben er niet met open ogen maar heel bewust ingestapt.
 
hatolex zei:
Even voor de goede orde, je bent door niemand verplicht om over te stappen op Horizon. ;D

En ik voel me zeker niet bekocht, ben zelfs goedkoper uit.

En ik ben er niet met open ogen maar heel bewust ingestapt.

Zou alleen wel zo netjes zijn dat ze de 49 euro kwijtschelden aangezien ze er gewoon een janboel van hebben gemaakt. Die 49 Euro is gewoon verkapte inkomsten voor UPC, waarvoor ze niets extra's hoeven te doen als ze het goed zouden aanpakken.
 
Nee dat klopt, niemand heeft me verplicht over te stappen.

Maar UPC heeft me wel iets beloofd: namelijk een prachtige heel nieuwe manier van tv kijken. Supermooi en razendsnel en met veel meer mogelijkheden dan de oude mediabox.
Helaas, dat blijkt dus niet zo te zijn met dit brakke product. Het blijkt nog een product volop in ontwikkeling te zijn dat eigenlijk nog niet klaar is voor de markt. Maar toch rollen ze het al uit en laten ons ervoor betalen. Dat voelt bij mij alsof ik een betalend testkonijn ben!
 
Maar er zijn ook zat mensen waar die belofte is waargemaakt, oa bij mij, dus het gaat hier om jouw persoonlijke ervaring die veralgemeniseerd. Het product is in zijn algemeenheid niet brak, echter jij ervaart het zo. Dat heet nuance. ;)
 
Ook ik, heb prima ervaringen tot nu toe me de Horizon. Het is natuurlijk nooit leuk als iets niet goed werkt, maar om daar nu zo negatief op te reageren.
 
Ben het niet met de auteur eens.
Voor iedereen is de perceptie anders.
Ook ik heb een paar kleine onvolkomenheden. Daar betaal ik dan ook de helft minder voor. Dat vind ik niet erg zolang het ongemak maar acceptabel is. Ik heb perfecte TV en de telefoon en internet doet het ook goed. Natuurlijk heb ik ook wat probleemtjes de menu's die langzaam zijn, de TV gids die het soms niet doet. altijd de box aan en uit zetten met de afstandsbediening. Altijd als de tv uit is geweest en de box zelf niet . het menu doet het dan niet. Nog steeds geen Twonky serienummer. En zo zijn er meer kleine verstoringen.
Ik ben geen UPC medewerker maar wil wel wat nuancering aan brengen. Het is niet allemaal negatief.
Maar ik geef toe het is nog wel een product wat nog niet geheel af is.
 
Terug
Bovenaan