• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Horizon - wel / niet doen.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter one leg
  • Startdatum Startdatum
O

one leg

Hallo

ik weet niet of deze vraag hier thuis hoort ,maar toch stel ik hem even ,ik heb nog een gewone media box van upc ,maar wil graag over stappen naar de Horizon kunnen jullie mij een beetje advies geven dat ik overtuigt ben om de Horizon te nemen
Hoor het graag van jullie

Groet Richard
 
hatolex zei:
Ik zeg DOEN!!!, maar er zijn er ook die zeggen NIET DOEN!!!, dus ja wat wil je zelf.

oke en waarom zeg jij doen ????????
 
Ik zeg nog NIET doen als je op basis van de vele berichten over Horizon op dit forum nog geen mening kunt vormen ;)
 
Ik zou eens rustig deze 3 Horizon-forums doornemen en dan zelf je mening vormen: https://chelloo.nl/Ziggo/index.php#c14
 
warrink zei:
Ik zeg nog NIET doen als je op basis van de vele berichten over Horizon op dit forum nog geen mening kunt vormen ;)

Dit forum geeft een scheef beeld, mensen met klachten zoeken dit forum op. Indien je geen klachten hebt bestaat die noodzaak niet.
 
doen
:D
als er 10.000 horizon gebruikers zijn en 100 hebben er klachten wat dan? alleen klachten of slechte ervaringen komen in reviews of op fora
 
hatolex zei:
Dit forum geeft een scheef beeld, mensen met klachten zoeken dit forum op. Indien je geen klachten hebt bestaat die noodzaak niet.

Ik schat de vragensteller hoog genoeg in om ook zelf tot deze conclusie te komen. ;)
 
Terug
Bovenaan