• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Horizon - wat zijn de plannen?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter DJR
  • Startdatum Startdatum
D

DJR

Het zou prettig zijn als we kunnen weten wat de (toekomstige) plannen zijn rondom onze Horizonbox.
Features / fixes / etc.

Er is eerder een wensenlijst geweest waarvan UPC feedback op heeft gegeven. Misschien een goed moment om dit weer eens te doen?
 
Is dat niet de overbekende glazen bol vraag?? ;D ;D

Eerste prioriteit is een vlekkeloze werking, en daar schort het hier en daar nog wel aan. Hoewel ik niet veel klachten heb.
 
Zou zeker prettig zijn, maar niets meer dan dat. Er is niet één commercieel bedrijf dat uit de doeken doet wat hun plannen zijn want daarmee geef je een eventuele concurent alleen maar voordeel. Dus krijg je alleen vage one-liners als "gereed zijn voor de toekomst", of "de beste dienstverlener willen zijn". En daar heb je helemaal niets aan.
 
Het blijft een relevante vraag van een trouwe klant (in mijn geval)

Als ik als klant bij mijn auto dealer vraag wat er de komende tijd aan nieuwe modellen aan zit te komen krijg ik direct 12 folders in mijn hand gedrukt, waarom zou dat bij UPC zo geheimzinnig moeten zijn?

Dat er geen antwoord komt wil niet zeggen dat we dit maar gewoon moeten accepteren wat mij betreft.
 
gaat bij dan weer opkomen wat wil je er mee als je weet wat de plannen kunnen zijn

wil je dan bij UPC blijven of weggaan? wil je andere apparatuur aanschaffen?

inderdaad liever dat het lekker soepel draait en er geluisterd wordt naar wensen dus telkens verbeteren waar naar toe dat pad leidt ?????
 
Andere tak van sport. Telco's en ip-providers moeten miljoenen investeren aan infrastructuur, management en billing systemen voordat ze er uberhaupt iets mee kunnen doen. Sterker nog; tegen de tijd dat het uitgerold wordt is het al verouderde meuk. Ze moeten dus continu geld steken in ontwikkeling en inovatie, met het grote risico dat het ook wel eens kan floppen (zie Horizon). Dan MOET je er wel mee doorgaan anders is alle investering voor niets geweest.
 
DJR zei:
Het blijft een relevante vraag van een trouwe klant (in mijn geval)

Als ik als klant bij mijn auto dealer vraag wat er de komende tijd aan nieuwe modellen aan zit te komen krijg ik direct 12 folders in mijn hand gedrukt, waarom zou dat bij UPC zo geheimzinnig moeten zijn?

Dat er geen antwoord komt wil niet zeggen dat we dit maar gewoon moeten accepteren wat mij betreft.

Moet je wel bedenken dat de concurrentie op de automarkt vele malen groter is dan die op het gebied van kabel tv, als die er al is.
 
De autodealer kan je die folders laten zien omdat die modellen al ontwikkeld zijn en klaar voor productie/verkoop.
Als je wilt weten wat er na die modellen komt krijg je ook geen antwoord simpelweg omdat die modellen nog in ontwikkeling zijn en zelfs de fabrikant nog niet weet hoe ze er gaan uitzien.
 
En ook dan worden er soms duizenden auto's terug geroepen. Ik vind het geen vergelijking.
 
ik wel, zodra er sprake is van een klant - leverancier relatie kun je je afvragen welke klantgerichte services je als leverancier moet verlenen om de klant te onderhouden en behouden. Bij UPC is dit gevoel onvoldoende ontwikkeld.
 
Terug
Bovenaan