P
PSVér
Beste Form lezers en Staf,
Onlangs heb ik 2 monteurs over de vloer gehad (Op Dinsdag 1 en de ander op Woensdag) i.v.m. problemen aan mijn horizon box en deze vertelde mij beide dat er rond de feestdagen de V3 uit gerold gaat worden.
Is er iemand mee bekend dat dit ook zo is?
Groetjes van William
Onlangs heb ik 2 monteurs over de vloer gehad (Op Dinsdag 1 en de ander op Woensdag) i.v.m. problemen aan mijn horizon box en deze vertelde mij beide dat er rond de feestdagen de V3 uit gerold gaat worden.
Is er iemand mee bekend dat dit ook zo is?
Groetjes van William

