• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Horizon tv

  • Onderwerp starter Onderwerp starter rs19
  • Startdatum Startdatum
R

rs19

Hallo mede forumleden,

Ik zie veel topics die gaan over horizon tv en de problemen daarvan. Als jullie zoveel problemen hebben stap dan gewoon over naar de standaard all-in van UPC. Jullie hadden 7 dagen bedenktijd. Ik heb persoonlijk gewacht op de ervaringen van jullie en als die goed waren had ik t ook genomen, maar zoals t er nu uitzie blijf ik bij me oude MB DVR SD.
 
rs19 zei:
Hallo mede forumleden,

Ik zie veel topics die gaan over horizon tv en de problemen daarvan. Als jullie zoveel problemen hebben stap dan gewoon over naar de standaard HD mb van UPC. jullie hadden beter moeten nadenken en jullie hadden 7 dagen bedenktijd, Stap nou nog over voordat alles verhorizont is. Ik heb persoonlijk aangekeken naar de ervaringen van jullie en als die goed waren had ik t ook genomen, maar zoals t er nu uitzie blijf ik bij de oude MB.
Bedankt voor je raad.Dit had ik niet zelf kunnen bedenken.
 
Op dit moment zou ik niemand aaraden over te stappen naar de Horizon doos. Het werkt op alle vlakken niet zoals het hoort. De Horizon reklame spotjes lijken zo mooi maar als je Horizon in huis haalt haal je uitsluitend een hoop ellende in huis. Tot nu toe deugd het hele product niet is mijn eigen ervaring.
 
Komt nog blij dat Horizon.tv iets heel anders is dan de Horizon Box.
 
rs19 zei:
jullie hadden beter moeten nadenken en jullie hadden 7 dagen bedenktijd
Wij zaten te wachten op die mooie beloftes van UPC, en dan zijn je 7 dagen wel voorbij. Eerder dat het gaat werken zoals het moet zijn we wel 7 jaar verder.

rs19 zei:
jullie hadden beter moeten nadenken
Met andere woorden wij zijn dom :o

rs19 zei:
Als jullie zoveel problemen hebben stap dan gewoon over
Stap dan gewoon over... :) Dan kan jij UPC zeker nog niet goed.
 
' Stap dan gewoon over... Dan kan jij UPC zeker nog niet goed.' ik bdl daarmee alles in 1 zonder horizon
 
Wat een compleet onzinnig topic. Bedankt voor je *kuch* advies.
 
Terug
Bovenaan