R
rs19
Hallo mede forumleden,
Ik zie veel topics die gaan over horizon tv en de problemen daarvan. Als jullie zoveel problemen hebben stap dan gewoon over naar de standaard all-in van UPC. Jullie hadden 7 dagen bedenktijd. Ik heb persoonlijk gewacht op de ervaringen van jullie en als die goed waren had ik t ook genomen, maar zoals t er nu uitzie blijf ik bij me oude MB DVR SD.
Ik zie veel topics die gaan over horizon tv en de problemen daarvan. Als jullie zoveel problemen hebben stap dan gewoon over naar de standaard all-in van UPC. Jullie hadden 7 dagen bedenktijd. Ik heb persoonlijk gewacht op de ervaringen van jullie en als die goed waren had ik t ook genomen, maar zoals t er nu uitzie blijf ik bij me oude MB DVR SD.

