• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Horizon TV werkt niet op MacBook Air

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Spiekerman1
  • Startdatum Startdatum
S

Spiekerman1

Ik heb onlangs een MacBook Air gekocht en kan niet inloggen op Horizon TV.
Geprobeerd met Safari, Chrome en Mozilla.
Is er een slimme geest die mij hierbij kan helpen?
 
Krijg je nog een foutmelding?

Ik heb een macbook pro en daar werkt het prima op in verschillende browsers.
 
nee, ik krijg geen foutmelding.
Krijg wel het horizon scherm, maar zonder de mogelijkheid om in te loggen/registreren en zonder de iconen voor de zenders.
 
is dit de enige pc waarop je niet kan inloggen op Horizon.tv

Mij lukt het prima op een macmini en een macbook pro
 
Is JavaScript soms uitgeschakeld want dan kan ik ook niet inloggen/ontbreken de iconen.
 
Believe it or not maar nu ik in een bungalowtje van Landal zit werkt horizon tv.
Thuis nog eens checken.

Bedankt.
 
@Spiekerman1,

Wat een apart probleem! Ik zou zo niet met zekerheid kunnen zeggen wat de oorzaak is. Als ik je goed begrijp is de Log In optie helemaal niet zichtbaar als je thuis bent, maar wel nu je ergens anders bent?

Mogelijk ziet de laptop het login gedeelte als niet veilig en wordt het daarom niet weergegeven. Kun je anders mij een privé bericht sturen met je postcode en huisnummer? Dan controleer ik of ik nog eigenaardigheden zie in de instellingen van het modem aangezien je wel via een andere internetverbinding kunt inloggen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan