- Berichten
- 298
Hallo,
Ik kan alweer de gehele dag geen gebruik maken van de website Horizon.tv. Krijg ALWEER de melding dat er iets fout gaat met inloggen, en of ik het later wil proberen. Later is nu dus al ruim 7 uur. Hebben meer mensen last van een weigerende horizon.tv website?
edit: Ik zie net op de Ziggo site staan dat er een storing is.
Ik kan alweer de gehele dag geen gebruik maken van de website Horizon.tv. Krijg ALWEER de melding dat er iets fout gaat met inloggen, en of ik het later wil proberen. Later is nu dus al ruim 7 uur. Hebben meer mensen last van een weigerende horizon.tv website?
edit: Ik zie net op de Ziggo site staan dat er een storing is.