• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Horizon.tv via smart-tv, of android apparaat?

Berichten
108
Hallo luitjes,

Kun je horizon tv kijken op een smart-tv ?
Kun je horizon tv kijken op een tv/monitor met een mini-pc (android) ?
 
Er bestaat nog geen app voor android, dus dat gaat sowieso niet lukken op dit moment. Wie weet in de toekomst, zou handig zijn. Maar dan verkopen ze niet snel een tweede mediabox meer :laugh:
 
Nee hoor, op android kan je niks.
Android wordt niet ondersteund maar gelukkig hebben maar 70% van de smartphine gebruikers een telefoon op android.

Typisch iets waar ik met mijn hoofd niet bij kan, snap dat ios populair is. Maar dat het zolang moet duren.....

Btw op je smart tv kan het wel mits via een HB of mediabox.
 
pakikje zei:
Kun je horizon tv kijken op een smart-tv ? (1)
Kun je horizon tv kijken op een tv/monitor met een mini-pc (android) ? (2)


1 = nee. smart tv heeft een apparte interface.

2 = nee. Maar is onderweg. sommige mensen hebben een beta (home created) variant. deze werkt redelijk.
 
Topictitel aangepast.
Alleen "android?" was te onduidelijk.
 
Dat duurt dus echt weer veel te lang voordat je op je Android toestel Horizon kunt draaien.
Weet iemand of dit op korte termijn mogelijk gaat zijn?
 
LiquidTV zei:
Weet iemand of dit op korte termijn mogelijk gaat zijn?
UPC weet dit niet, en weten ze het wel is het nog niet te vertrouwen wat ze zeggen.
 
xanquezer zei:
1 = nee. smart tv heeft een apparte interface.

2 = nee. Maar is onderweg. sommige mensen hebben een beta (home created) variant. deze werkt redelijk.

Over die home created variant, schijnt zo te zijn dat die ook misbruikt kan worden om jouw inloggegevens te verkrijgen. Werd afgeraden om die te gebruiken. Overigens is het nog niet bekend wanneer die android app gaat komen (wat ik hoorde).
 
LiquidTV zei:
Dat duurt dus echt weer veel te lang voordat je op je Android toestel Horizon kunt draaien.
Weet iemand of dit op korte termijn mogelijk gaat zijn?

Zijn er nog steeds mee bezig. Is in ontwikkeling, maar hoelang dat duurt dat weet niemand haha.
 
Terug
Bovenaan