Ik heb net uitvoerig met UPC gebeld over het volgende probleem en hoop hier mensen te vinden die hetzelfde probleem ervaren of die snappen wat er aan de hand is:
Ik ben al een week lang op al mijn PCs en diverse browsers aan het proberen tv streams te bekijken via de horizon.tv website. Na het inloggen met mijn upc account en na het klikken van 1 van de zenders (een willekeurige) komt er een zwart beeld, vervolgens een UPC logo en daarna 1-2 seconden beeld+geluid en daarna wordt het beeld weer zwart en staat er "ER IS EEN FOUT OPGETREDEN. De video kan op dit moment niet worden afgespeeld".
Doordat ik telkens heel even beeld zie en daarna deze melding lijkt het wel alsof ik geblockt ben. Als ik echter bij mijn vader thuis (die UPC heeft) naar horizon.tv ga en MIJN account gebruik werkt het wel dus dat spreekt dat dan weer tegen. Het lijkt dan meer iets van mijn fysieke locatie in het UPC netwerk dus als er meer mensen zijn uit regio 1444 dan hoor ik dat graag.
Als ik met rechts klik op het video vak en uit het menu 'inspect element (Q)' kies dan zie ik 'div.player-error.location.geo-restriction' en dat ziet er verdacht veel uit alsof mijn locatie/IP op foute gronden als een niet toegestaan geo-gebied wordt herkend en dat daarom de stream meteen weer stopt.
zie:
Ik heb er alles aan gedaan om alles uit te sluiten:
-de pc direct op het upc modem aangesloten
-op meerdere PCs getest
-met meerdere browsers getest
-en een hele nieuw installatie van windows 7 en daarna internet explorer 9 ge-update,nieuwste adobe flash geinstalleerd,de widevine plugin geinstalleerd en op www.horizon.tv ingelogd met mijn account en toen kreeg ik dezelfde foutmelding weer. Ook nog firefox etc. op die windows7 geinstalleerd en die werkte ook niet.
NB:
op mijn huisadres: met mijn account en met het upc account van mijn vader werkt het beide niet
op mijn vaders adres: met beide accounts werkt het goed
Ik ben al een week lang op al mijn PCs en diverse browsers aan het proberen tv streams te bekijken via de horizon.tv website. Na het inloggen met mijn upc account en na het klikken van 1 van de zenders (een willekeurige) komt er een zwart beeld, vervolgens een UPC logo en daarna 1-2 seconden beeld+geluid en daarna wordt het beeld weer zwart en staat er "ER IS EEN FOUT OPGETREDEN. De video kan op dit moment niet worden afgespeeld".
Doordat ik telkens heel even beeld zie en daarna deze melding lijkt het wel alsof ik geblockt ben. Als ik echter bij mijn vader thuis (die UPC heeft) naar horizon.tv ga en MIJN account gebruik werkt het wel dus dat spreekt dat dan weer tegen. Het lijkt dan meer iets van mijn fysieke locatie in het UPC netwerk dus als er meer mensen zijn uit regio 1444 dan hoor ik dat graag.
Als ik met rechts klik op het video vak en uit het menu 'inspect element (Q)' kies dan zie ik 'div.player-error.location.geo-restriction' en dat ziet er verdacht veel uit alsof mijn locatie/IP op foute gronden als een niet toegestaan geo-gebied wordt herkend en dat daarom de stream meteen weer stopt.
zie:
Ik heb er alles aan gedaan om alles uit te sluiten:
-de pc direct op het upc modem aangesloten
-op meerdere PCs getest
-met meerdere browsers getest
-en een hele nieuw installatie van windows 7 en daarna internet explorer 9 ge-update,nieuwste adobe flash geinstalleerd,de widevine plugin geinstalleerd en op www.horizon.tv ingelogd met mijn account en toen kreeg ik dezelfde foutmelding weer. Ook nog firefox etc. op die windows7 geinstalleerd en die werkte ook niet.
NB:
op mijn huisadres: met mijn account en met het upc account van mijn vader werkt het beide niet
op mijn vaders adres: met beide accounts werkt het goed
Die schone windows 7 installatie had ik in een vmware machine gedaan die draaide op de host waarop wel vnc-server draait en blijkbaar heeft die virtuele machine daar toch last van. Ook gebruik ik vnc-server op al mijn PCs dus daarom dat het overal niet werkte. Nogmaals bedankt voor je geweldige tip !