• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

horizon.tv streams lijken geblockt op mijn adres

Berichten
130
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik heb net uitvoerig met UPC gebeld over het volgende probleem en hoop hier mensen te vinden die hetzelfde probleem ervaren of die snappen wat er aan de hand is:

Ik ben al een week lang op al mijn PCs en diverse browsers aan het proberen tv streams te bekijken via de horizon.tv website. Na het inloggen met mijn upc account en na het klikken van 1 van de zenders (een willekeurige) komt er een zwart beeld, vervolgens een UPC logo en daarna 1-2 seconden beeld+geluid en daarna wordt het beeld weer zwart en staat er "ER IS EEN FOUT OPGETREDEN. De video kan op dit moment niet worden afgespeeld".

Doordat ik telkens heel even beeld zie en daarna deze melding lijkt het wel alsof ik geblockt ben. Als ik echter bij mijn vader thuis (die UPC heeft) naar horizon.tv ga en MIJN account gebruik werkt het wel dus dat spreekt dat dan weer tegen. Het lijkt dan meer iets van mijn fysieke locatie in het UPC netwerk dus als er meer mensen zijn uit regio 1444 dan hoor ik dat graag.

Als ik met rechts klik op het video vak en uit het menu 'inspect element (Q)' kies dan zie ik 'div.player-error.location.geo-restriction' en dat ziet er verdacht veel uit alsof mijn locatie/IP op foute gronden als een niet toegestaan geo-gebied wordt herkend en dat daarom de stream meteen weer stopt.
zie:
Image5.jpg


Ik heb er alles aan gedaan om alles uit te sluiten:

-de pc direct op het upc modem aangesloten

-op meerdere PCs getest

-met meerdere browsers getest

-en een hele nieuw installatie van windows 7 en daarna internet explorer 9 ge-update,nieuwste adobe flash geinstalleerd,de widevine plugin geinstalleerd en op www.horizon.tv ingelogd met mijn account en toen kreeg ik dezelfde foutmelding weer. Ook nog firefox etc. op die windows7 geinstalleerd en die werkte ook niet.

NB:
op mijn huisadres: met mijn account en met het upc account van mijn vader werkt het beide niet

op mijn vaders adres: met beide accounts werkt het goed
 
Gebruik je toevallig het programma VNC (realvnc)? Ik had namelijk hetzelfde probleem totdat ik de VNC Server Service stopte. Hierna was alles weer ok.
Vervolgens VNC geupdate naar de laatste versie (5.x) en daar werkt het wel goed mee.
Gr Robin
 
robinwillems zei:
Gebruik je toevallig het programma VNC (realvnc)? Ik had namelijk hetzelfde probleem totdat ik de VNC Server Service stopte. Hierna was alles weer ok.
Vervolgens VNC geupdate naar de laatste versie (5.x) en daar werkt het wel goed mee.
Gr Robin

GEWELDIG ! Dit was het dus :( Die schone windows 7 installatie had ik in een vmware machine gedaan die draaide op de host waarop wel vnc-server draait en blijkbaar heeft die virtuele machine daar toch last van. Ook gebruik ik vnc-server op al mijn PCs dus daarom dat het overal niet werkte. Nogmaals bedankt voor je geweldige tip !
 
Ik had hetzelfde... totdat ik Windows in safe-mode startte. Toen was het opgelost.
Ik heb toen gericht gezocht door alle "extra" services uit te zetten en 1 voor 1 weer aan te zetten.
Was best een anoying probleem..
Ben blij dat het voor jou ook werkt.

Gr Robin
 
Danku! Had alles wel zo'n beetje geprobeerd. Er draaide er nog een oude vnc service op mn bak. Top!!
 
Kreeg ook telkens na 3 seconde de melding dat er een fout was opgetreden.
Ik had ook nog een oude vnc server draaien. Deze gestopt en hij speelt weer goed af
Fijn om dit snel terug te kunnen zoeken. Was hier echt niet zelf op gekomen.
Frank
 
Terug
Bovenaan