• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Horizon.tv Springt steeds een paar minuten terug

Berichten
4
Op mijn iMac is www.horizon.tv niet te gebruiken. De uitzendingen worden zonder uitzondering "in flight" een paar minuten terug gezet zodat je ongewenst tegen een "instant replay" zit aan te kijken. Flash en widevine plugins zijn zo vers als mogelijk. Probleem treedt zowel op in Safari als Firefox. Op iPad en Windows7 zie ik dit verschijnsel niet. Wie heeft vergelijkbare ervaringen?
 
Was er juist geen probleem met Widevine voor de mac en most je een versie terugstappen?

kan het mishebben hoor maar staat me iets van bij...
 
Net weer in het journaal een terugspringer: meer dan 3 minuten spring ie dan terug, en je ziet ongevraagd tweemaal dezelfde beelden. Stop/Start zorgt er voor dat je weer in sync bent, maar even later springt het alsnog weer een paar minuten terug. Is het een probleem van UPC of ligt het aan mijn iMac?
 
Ik kijk regelmatig tv op m'n draadloze windows-8 laptop en heb geen last van terugspringende beelden.
Gezien het aantal meldingen lijkt me het een probleem van de iMac.
 
En is het dan zo dat je ook twee keer hetzelfde beeld zie van 3minuten ?
 
Op Windows 7 heb ik dat ook heel soms.

Dacht in het begin zit ik nou te trippen of zo, dit heb ik toch al gezien of niet? haha.
 
Ik heb exact hetzelfde. Stuk van 2 a 3 minuten wordt herhaald. Niet constant, met name in het begin volgens mij.

Ik heb een macbook pro.
 
Terug
Bovenaan