Op mijn iMac is www.horizon.tv niet te gebruiken. De uitzendingen worden zonder uitzondering "in flight" een paar minuten terug gezet zodat je ongewenst tegen een "instant replay" zit aan te kijken. Flash en widevine plugins zijn zo vers als mogelijk. Probleem treedt zowel op in Safari als Firefox. Op iPad en Windows7 zie ik dit verschijnsel niet. Wie heeft vergelijkbare ervaringen?